Eeerst veel oranje dan in de middag pas regen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Zo te zien volgens de buienradar komt er vannacht en morgenochtend veel sneeuw.
De kleur is immers oranje.
Ik zie bij het KNMI trouwens alleen maar een voorwaarschuwing voor extreem weer.
Het is dus nog geen weeralarm.
Volgens dit kaartje komt er zeker sneeuw en nog behoorlijk ook aan de kleur te zien.
Haha, same here! Vanavond toch nog maar even met de kids van de bult afglijden metd e slee. Morgen zal het wel niet meer kunnen vanwege de dooi.
nieuwe weer alarm komt pas bij 90 tot 100% zekerheid
100% zeker ben je als het al gebeurd (is)
....
Ik deel je mening. En mij gaat het niet of Jan wel of KNMI wel of niet gelijk krijgt. De spanning of er nu wel of geen sneeuw zou gaan vallen en alle speculaties erover zijn leuk om te lezen. Toch post ik weinig tot geen berichten meer, omdat ik het gevoel heb dat je niet altijd welkom bent hier, absoluut niet door Jan maar meer door andere forumgebruikers dat vind ik wel jammer.
Je merkt dat er hier al door gewinterde forummers zijn die de kaarten en de pluimen redelijk kunnen aflezen, als een nieuwe daar vragen over had werden deze niet of geirriteerd beantwoord. Maar er zijn zeer veel aanmeldingen gedaan de laatste tijd en iedereen had wel een vraag en dat het soms storend is kan ik dan ook wel weer begrijpen maar het weerhield me er wel van om nog reacties te plaatsen.
Vandaar ik nu meer lezer ben geworden.
Dank je. Het is me niet zo te doen om Jan zelf. Die heeft de afgelopen 2 weken de reguliere media flink de neus gewassen.
Maar sommige users hier gaan me soms wat te ver als het om oogkleppen gaat.
Als Jan sneeuw voorspelt roepen ze van blijdschap en spugen ze op de reguliere media die een iets ander beeld geeft. Als de reguliere media aankondigt dat er sneeuw valt, zijn het ineens weer hun "vrienden".
Nu zat Jan er iets meer naast de afgelopen dagen dan de reguliere media en men doet hier net of dat niet aan de orde is. Sterker, ze worden even sterk afgebrand nu de reguliere media toch iets meer regen/ijzel voorspelt voor vanavond als Jan dat doet. Het lijkt erop dat als je maar "sneeuw" roept, je 2 duimen omhoog krijgt. Maakt niet uit of je uit je nek brabbelt. En als je er wat van zegt krijg je rare reacties of wordt je genegeerd.
Gaat een beetje de kant op van bijstand/tokkie niveau. Diegene die zich aangesproken voelen... tja.
Overigens heeft niemand het recht het weer voor morgen te weten, dat er mensen zijn die er steeds aardig in buurt zitten en die er voor geleerd hebben en die nog eens goede voorspellingen kan maken is helemaal mooi
Maar goed, Capelle vriest het nu -0.1 hopen dat het zo verder gaat het schommelt wat tussen de + en - in. Nu hopen dat het sneeuw is wat omstreeks 22:00 gaat vallen.
Uitgegeven: 24 december 2009 17:31
Laatst gewijzigd: 24 december 2009 17:36
DE BILT - Vooral het noordoosten van het land loopt donderdagnacht en vrijdagochtend kans op ijzel. In het zuiden begint het donderdag in de loop van de avond te regenen.
Elders kan ook natte sneeuw vallen. Dat zei een woordvoerder van het KNMI donderdagmiddag.
De regen en natte sneeuw kunnen echter opvriezen, met gladheid als gevolg.
Aan het einde van de avond en in de nacht is in het hele land natte sneeuw en ijzel mogelijk. In het noordoosten houdt de neerslag tot aan het einde van vrijdagochtend, eerste kerstdag, aan.
Bron : nu.nl
Hier alweer --1,4 gr en de wind neemt ook wat toe uit z.o en tvoelt ijzig koud aan.
Greetz/..
Maar sommige users hier gaan me soms wat te ver als het om oogkleppen gaat.
Als Jan sneeuw voorspelt roepen ze van blijdschap en spugen ze op de reguliere media die een iets ander beeld geeft. Als de reguliere media aankondigt dat er sneeuw valt, zijn het ineens weer hun "vrienden".
Nu zat Jan er iets meer naast de afgelopen dagen dan de reguliere media en men doet hier net of dat niet aan de orde is. Sterker, ze worden even sterk afgebrand nu de reguliere media toch iets meer regen/ijzel voorspelt voor vanavond als Jan dat doet. Het lijkt erop dat als je maar "sneeuw" roept, je 2 duimen omhoog krijgt. Maakt niet uit of je uit je nek brabbelt. En als je er wat van zegt krijg je rare reacties of wordt je genegeerd.
Gaat een beetje de kant op van bijstand/tokkie niveau. Diegene die zich aangesproken voelen... tja.
Nee ik voel me niet aangesproken en zit ook niet op bijstand/tokkie niveau.
Oogkleppen heb ik niet op, dus das grote onzin.
Het is de afgelopen maanden meerdere malen bewezen hier op het forum dat de gerenomeerde bedrijven zoals KNMI en MeteoConsult die hun werknemers vorstelijk betalen er fors naast zaten en zitten. Vriendjes politiek wordt er hier op het forum niet bedreven.
Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat Jan er de afgelopen 3 dagen naast zat tov de reguliere media dus dat mag je dan verduidelijken.
Tuurlijk gaan er 2 duimen omhoog als er weer sneeuw komt maar dat gezeur over: komt het hier en hoe laat kan IK het verwachten wordt men een beetje zat.
Niemand wordt genegeerd en er volgen ook geen rare reacties maar als er 6 X per pagina dezelfde vraag gesteld wordt kan er wel eens een reactie komen die minder leuk is.
Als mensen niet de moeite nemen om even 10 minuten te lezen wat er de 3 tot 5 pagina's ervoor geschreven is, ja dan krijg je dit soort reacties.
ps: lijkt wel alsof je bij 1 van die 2 bedrijven werkt, maar dat daargelaten
En weer terug waar we gebleven waren, bij de winterdiscussie deel 7. Op naar deel 8 | Gewijzigd: 24 december 2009, 18:02 uur, door Boxer