Tja.....1e kerstdag ook, 2e kerstdag vrij, en met Oud&Nieuw ook het haasje maar dan in de nachtdienst....
Helaas tis niet anders, wel 200% uitbetaald natuurlijk, dat dan weer wel.....
Helaas tis niet anders, wel 200% uitbetaald natuurlijk, dat dan weer wel.....
Sterkte in ieder geval en inderdaad is het geld wat het oplevert ook wel lekker. Ik zal aan je denken.
Prachtig!
Zo mag het van mij blijven want hoe dat ze er nu voorstaan kan er een 11 stedentocht komen 3de week van januari. Dan is die dooi periode toch nog ergens goed voor geweest. Mocht die er komen dan zit ik in de ochtend voor de tv met gluhwein
Jan, hoe kan het met deze temperaturen gaan ijzelen (vooral rond Rotterdam) het dooit hier best hard +2 graad.
Stukje wikipedia....
De neerslag valt dan in de vorm van regen uit de zachte lucht, maar de druppels koelen onderweg in de koude lucht weer af. Zodra de regen de koude grond of voorwerpen daarop bereikt, bevriezen de druppels. Het ijs dat zo ontstaat, wordt ijzel genoemd. Bevriest de regen al eerder, dan spreekt men van ijsregen. Het resultaat is hetzelfde: ook ijsregen kan aan de grond vastvriezen en een ijslaagje vormen. IJsregen kan ook als "ronde knikkertjes" (hagel) op de bodem vallen en wegrollen.
Er wordt geadviseerd om niet de weg op te gaan alleen indien nodig. Ik zorg dat ik vanavond om half 9 thuis ben.....
De lucht bovenin is warmer dan de lucht aan de grond. De grond zelf is nog bevroren, dus iedere vorm van neerslag die erop valt ( vloeibaar of vast ) die vriest onherroepelijk vast.
Ik hoop echt superhard dat je wéér gelijk krijgt!!!
De verwachting is dat de eerste neerslag rond 19.00 Zeeland en zuid Brabant bereikt
Is er ee kans op code Rood?
Als ik naar Italie kijk, zitten zij in een vergelijkbaar schuitje...
Volgend jaar weer nieuwe zending.
Trouwens is het prachtig weer met temp. net boven 0 gr. en zijn in volle verwachting was ons de 24U gaat brengen. en tegen gladheid heb ik voor mij zelf nog 200 kilo klok strooizout. maar is zo op aan 400m2 betrating rond huis .
Grtz/Wglr..
Grtz/Wglr..
Moet je precies overal zijn op die 400m2 als het glad is....?
als ik de uitleg van de pluimen goed begrepen heb is het dus onbetrouwbaar vanaf de 30'ste !
ik hoop NIET dat de blauwe(control-lijn) gaat uitkomen ik vind die 10 gr wel erg warm ineens