en het word weer gezellig op het forum !!! heel goed mensen !!
weather without storms is no weather at all.
Moet je de weg op of afspraken en bezoek enzo?! Dan snap ik het wel. Neerslag doen we dan vanaf 23:00. Hebbie een beetje speling...
Ik zeg mooi!
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
en het word weer gezellig op het forum !!! heel goed mensen !!
Viel mij ook al op dat het weer wat drukker aan het worden is hier. Mensen voelen het toch aan he!
Lol
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Hagel: 13
Onweer: 21
woo, wat is dat met die plotselinge stijging van wind en temperatuur op oudjaarsnacht? Kan ik als vuurwerker nie om 00u al gebruiken!
Groot verschil ook daar in oper en control... vreemd, o nie? (snapte die control niet zo goed in 't uitlegtopic)
Groot verschil ook daar in oper en control... vreemd, o nie? (snapte die control niet zo goed in 't uitlegtopic)
8 dagen vooruit is veeeeel ste lang! Als je kijkt naar de afgelopen dagen, toen hadden ze al moeite met 3 dagen vooruit. Dus verlies geen hoop voor oudjaarsnacht.
Ik ben ook een vuurwerkfreak hoor dus vandaag deze reactie
Tsja, dat is wat veel mensen roepen. Maar ben het nu toch met de NS eens, het waren echt meer dan 2 vlokjes. We spreken dit keer van echt bijzondere omstandigheden.
Omdat men daar er veel meer op ingericht is. Als we in NL ook willen voorkomen dat we bij deze bijzondere omstandigheden geen last ondervinden, dan moet er zo veel geinvesteerd worden dat het niet meer in verhouding is.
Helaas is het nu weer zo dat er direct weer wordt gezocht naar veranttwoordelijken maar ik ben van mening dat we er gewoon rekening mee moeten houden dat er bij zulke omstandigheden er veel treinen uitvallen en dat de snelwegen niet allemaal schoon zijn en dat er op Schiphol vluchten uitvallen.
Overigens, no offence naar jou hoor!
juist ..juist...je hebt gelijk..
we lieten ons eventjes gaaan denk ik...
vlek?
mooie bewolking noemen we dat sei zoentje
Die oranje vlek zag ik vandaag al eerder op Jan zijn sneeuwkaartjes, maar dan wel in een andere kleur. Wordt er al melig van "I'm dreaming of a White Christmas"