Komen er eens per 3 maandenmet een hele bende en het blijft gewoon geweldig
Even off topic terug! Lol, da;s inderdaad een vreemde toko, maar wel erg lekker eten en een ontspannen feestachtig sfeertje. Wel eens meegemaakt als er iemand jarig is? Dan is het echt even feest! Leuk hoor!
Verder even on-topic; het wordt hier momenteel steeds kouder en kouder. Even het kacheltje maar aan! De sneeuwkaarten zien er leuk uit, dat zal leuk wakker worden zijn op eerste kerstdag!
Zou een pracht-kado zijn, een dik pak sneeuw!
Sorry, dacht dat je 1e kerstdag jarig bent, Ik wel tenminste.
Toch gefeliciteerd hoor.
En terug on-topic | Gewijzigd: 23 december 2009, 18:07 uur, door Boxer
Jee, weer eens een witte verjaardag zaterdag. Da's lang geleden!
Wil de pret niet bederven, maar die kaartjes tonen maar de helft van het verhaal...
Die website (www.meteocenter.eu) heeft immers, naast deze sneeuwkaartjes, ook kaartjes die neerslag in het algemeen weergeven, en dan zie je dat er reeds eerder (vanaf 18u in het zo), en ook nadien (tot 's avonds) een neerslagsignaal is, dat dus andere neerslag moet zijn dan sneeuw... (regen dus, om het niet te noemen)
De temperaturen (zowel neushoogte als bovenluchten) zijn ook te hoog om droge sneeuw op te leveren (enkel mss als de intensiteit hoog genoeg is). Dus sneeuw voorafgegaan en gevolgd door regen, althans volgens die website.
Vond het toch wel belangrijk deze nuance mee te geven, kwestie dat mensen niet gaan denken dat er niet eerder dan middernacht neerslag zou kunnen vallen. Dit zou dan regen op een bevroren ondergrond kunnen zijn, dus voorzichtigheid is wel geboden, en dit reeds vanaf de late namiddag.
Die website (www.meteocenter.eu) heeft immers, naast deze sneeuwkaartjes, ook kaartjes die neerslag in het algemeen weergeven, en dan zie je dat er reeds eerder (vanaf 18u in het zo), en ook nadien (tot 's avonds) een neerslagsignaal is, dat dus andere neerslag moet zijn dan sneeuw... (regen dus, om het niet te noemen)
De temperaturen (zowel neushoogte als bovenluchten) zijn ook te hoog om droge sneeuw op te leveren (enkel mss als de intensiteit hoog genoeg is). Dus sneeuw voorafgegaan en gevolgd door regen, althans volgens die website.
Vond het toch wel belangrijk deze nuance mee te geven, kwestie dat mensen niet gaan denken dat er niet eerder dan middernacht neerslag zou kunnen vallen. Dit zou dan regen op een bevroren ondergrond kunnen zijn, dus voorzichtigheid is wel geboden, en dit reeds vanaf de late namiddag.
da's pas duidelijk!
Haha nee zo'n schoonmoeder heb ik niet, ze is zelfs een schat!
Eerst een weekje op adem komen en dan terug de diepvries in met bakken sneeuw.
en jij gelooft weerplaza?
het zou kunnen dat het kouder word hoor maar binne een paar dagen van 0 graden in de plus naar -7? + sneeuw en alles wat erbij hoort....ik zie dat niet zo snel gebeuren hoor....helemaaaal niet als weerplaza dat ''verwacht''
trouwens : ik ''verwacht'' morgen ook sneeuw en kou maarja....het blijft een verwachting....hetzelfde als bij weerplaza....
niets is zo veranderlijk als weerplaza | Gewijzigd: 23 december 2009, 19:01 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
En over morgen ik w8 af dan kan het altijd meevallen
hoop echt op sneeuw morgennacht!!
NEEE!!
NIEMAND verkl**t mijn oudjaarsdag !!!
weather without storms is no weather at all.
aaahh yes das vlak bij mij wat een top voorspelling