groet,
SC
Als ik het maar wel weet Paar pagina's terug heb ik de afbeeldingen staan en op wetterzentrale staat wel sneeuw ingetekend
De pluimen zien er redelijk positief uit, ben benieuwd dus; want op kerstavond een extra laagje sneeuw zou het natuurlijk helemaal compleet maken...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
met een glaasje teveel moet je zowiezo niet rijden;)
Morgen vieren wij groots kerstavond. Een vriendin van mij komt uit valkenswaard en moet vrijdagochtend om 10 uur weer terug. Is alles ondergesneeuwd of spiegelglad en kan ze beter thuis blijven of kan ze met een gerust hart naar Den Haag komen met de zekerheid dat ze gewoon eerste kerstdag op tijd thuis kan zijn?
Alvast dankjewel!!!
Precies, ik vraag me ook af wat ik zal doen, ik 'moet' naar mijn vriendin op kerstavond, overleef ik de terugreis dan nog wel?
De vraag is echter of het natte sneeuw of 'droge' sneeuw gaat worden. Dit hangt van vele factoren af, onder meer van de temperaturen van de luchtlaag op een paar honderd meter boven het aardoppervlak.
Jammer dat het in Rotterdam gister, vannacht en vandaag de hele tijd al licht dooit. Ik hoop toch wel dat er nog meer dan genoeg sneeuw licht zodra ik morgen aankom, genoeg voor een gehele witte kerst. Ik ben zo vreselijk bang dat het daar voor of tijdens kerst allemaal is weggesmolten!
Edit: Zow hee, mooie plaatjes Buffell. Erg Sfeervol | Gewijzigd: 23 december 2009, 15:36 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Jammer dat het in Rotterdam gister, vannacht en vandaag de hele tijd al licht dooit. Ik hoop toch wel dat er nog meer dan genoeg sneeuw licht zodra ik morgen aankom, genoeg voor een gehele witte kerst. Ik ben zo vreselijk bang dat het daar voor of tijdens kerst allemaal is weggesmolten!
Edit: Zow hee, mooie plaatjes Buffell. Erg Sfeervol
Danku
laten we met zijn allen weer terugkeren en hopen op morgen avond/nacht !!!!!
Beetje rustig ja,laat er maar weer een pak sneeuw in aantocht komen dan word het wel weer drukker.
Ik gun het jou wel hoor die dooi. Overigens is het ook beter voor de schaatser want dan hebben ze kans op normaal ijs
Hoop dat op kerstavond in ieder geval iedereen op tijd ergens onder dak is.
In het et zuidwesten en noordwesten zou het mee kunnen vallen,daar de storing zich op andere delen van het land richt voor zover ik het kan begrijpen allemaal nietwaar?