Pluimpje voor de pluim.... !! lekker koud naar de kerst toe. Bakkie sneeuw erbij tata witte kerst. Iedereen blij...
Veel mooier toch dan die zwarte pekelbende van nu... Als sneeuw net gevallen is, is het eigenlijk zonde als het door die strooiwagens verknoeid wordt... Reed gisteren ff door Drenthe viel me op dat de wegen daar veel witter waren dan in Flevoland, soortgelijke verschillen zie je ook bij gemeente grenzen. Ene gemeente heeft meer Akzo aandelen dan de andere....
klopt polderps hier in drenthe strooien en schuiven ze pas als het droog is en ze strooien en schuiven alleen maar dusdanig veel dat het verkeer er langs kan meer niet hier ligt nog flink wat maar als deze dooi doorzet en geen nieuwe sneeuw komt word het hooguit een kerst met wat sneeuwresten en een hoop groen als ik de pluim zie voor donderdag en vrijdag komt temp niet boven nul haast en kans op sneeuw laten we het afwachten we zijn er bijna zal zonde zijn als dit nu wegsmelt zo vlak voor kerst.
Wel eens van leestekens gehoord? Sorry, maar dat is echt niet te lezen zo!
Ik kom regelmatig in rheden, maar die straat heb ik nog nooit gezien | Gewijzigd: 22 december 2009, 23:01 uur, door Brisk
Is op zich wel een verklaring voor. Het vergt dan ook enig zoek-en gluurwerk om dit straatje terug te vinden.
Bijzonder is ook, dat de sneeuw nog net zo mooi en vers is als vorige week.
Echt waar!
Nee, nee, nee, hij is het niet! (Dorpsgrenzen hermetisch afgesloten.)
Het gerucht gaat, dat het ene J.v.O zou zijn, incognito op zoek naar het plaatselijke weer en de betere koek en zopie.
Bijzonder is ook, dat de sneeuw nog net zo mooi en vers is als vorige week.
Echt waar!
Zelfs nog een lokale Moulin Rouge!! Gezellig dorpje daar
Zoals bekend, Apeldoorn en Arnhem liggen bij Rheden.
En mocht het met de sneeuw de komende dagen niet gaan lukken, dan zelf maar aan het knutselen:
http://www.break.com/usercontent/2007/3/Ho...now-242915.html
En mocht het met de sneeuw de komende dagen niet gaan lukken, dan zelf maar aan het knutselen:
http://www.break.com/usercontent/2007/3/Ho...now-242915.html
Haha...als ik dat eens kon hier dan zorgde ik meteen voor een lokale blizzard
Is er iemand die me ff kort kan zeggen hoe het eruit ziet voor het zuid oosten van het land?
In ieder geval echt veel dooi hier vandaag overdag
Niet allemaal tegelijk
:| | Gewijzigd: 22 december 2009, 23:40 uur, door Anko
Kijk even terug vanaf pagina 8.
Lees met name het bericht van walter115, en daarna de rest.
Heb ik gelezen. Maar daarnaast zie ik de kaarten zelf ook. En die vertellen toch duidelijk een optrekkende Zuidelijke invloed.
Het kan zijn dat mensen alleen graag horen wat ze willen horen natuurlijk...
Het kan zijn dat mensen alleen graag horen wat ze willen horen natuurlijk...
Heb je gelijk in.
Echter, als je die betreffende pagina's gelezen hebt, dan zie je dat Jan denkt dat die nieuwe storing ten westen van Spanje naar 't noorden koerst. Wij zitten dan in de koudere lucht, met als gevolg mogelijk sneeuw.
Ikzelf vind dat Jan, afgezien van 't feit dat ik een sneeuwliefhebber ben, behoorlijk betrouwbare voorspellingen doet hier. | Gewijzigd: 23 december 2009, 00:33 uur, door Rutte31
Thnx!! Het is een afgeleide site van buienradar.nl. Maar in ieder geval een stuk mooiere satellietbeelden.
Mijn pa vond er niet beter op dan alle sneeuw te ruimen op het erf. Hij zit graag op mijn tractor Maar het beton was toen nat en is nu helemaal aangevroren. 't zal hem leren.
LOL, zolang het mijn bed maar niet bereikt.....