ligte dooi dat was wel weer jammer maar het had zijn voordelen zoals dat ik de grootste sneeuwvlokken in mijn leven heb gezien en er zaten regelmatig sneeuwvlokken van zo'n5 a 6 cm bij hoor en ik heb heerlijk kunne schaatsen en die dooi had eigelijk geen enkel effect op de sneeuwlaag zelfs niet toen het effe regende!
maar ik hoop dat het sneeuw met oud en nieuw weg is want anders kenne we geen vuurwerk afsteke
owja en dan nog iets ik zie al een paar dagen dat er best veel regen gaat vallen vanaf de 29ste
heeft iemand bevestiging?
eeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn....... ik heb ook nog nooit megemaakt dat er zoveel sneeuw ligt die er nu al ruim 6 dagen ligt
inderdaad zo heb ik ook vlokken gezien. en ik moet zeggen dat was voor mij ook de allereerste keer in heel mijn leven waren net wattenbolletjes
Onweersdagen: 0
Den verrekte duvel die ermee speelt
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Een groot gedeelte van Nederland zit toch wel te balen he, net als ik...
Dat komt omdat er weinig spannends op komst is
Welk stukje Jan??
Ik hoop van harte dat ie gelijk heeft, maar ik heb er nu toch een hard hoofd in. Dat smerig gebied uit Frankrijk van gisteravond met die ijzel hakte er hier behoorlijk in. Vervolgens is het vrijwel de hele morgen blijven regenen hier. Dan zou er echt op korte termijn verse sneeuw met vorst moeten gaan komen, want van het huidige sneeuwdek is echt niet veel meer over.
Nogmaals, als je nog iets uit die hoge hoed kan toveren, heel graag, maar ik vrees dat wat het zuidoosten betreft - op wat nachtvorst en gladheid na - het over en sluiten is wat deze winterse periode betreft.
Nogmaals, als je nog iets uit die hoge hoed kan toveren, heel graag, maar ik vrees dat wat het zuidoosten betreft - op wat nachtvorst en gladheid na - het over en sluiten is wat deze winterse periode betreft.
De kaart van 24 december op basis van de GFS-oper, 22.12.09, 0z: Een storing trekt naar het noorden en scheidt koude lucht in het westen van zachte lucht in het oosten. Nederland ligt aan de koude kant, wat de kans op sneeuw duidelijk groter maakt!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...ost&p=79895
De kaart van 24 december op basis van de GFS-oper, 22.12.09, 0z: Een storing trekt naar het noorden en scheidt koude lucht in het westen van zachte lucht in het oosten. Nederland ligt aan de koude kant, wat de kans op sneeuw duidelijk groter maakt!
Dat geeft de hoop die we nodig hebben
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik vind dat we niet mogen klagen, hoe lang is het geleden dat het zoveel heeft gesneeuwd en het is al best lang blijven liggen. voor Nederlands doen dan
Maar inderdaad het wordt wel een vies blubberzooitje waar ik vandaag al een paar keer bijna door ben uitgegleden