Temperatuur is momenteel 1,8 graden en was vanmorgen 2,9 graden.
Dus weer iest gedaald.
Maar met de ZW wind verwacht ik momenteel niet veel sneeuw meer.
Maar alles kan weer veranderen natuurlijk.
temperaturen zijn niet hoog en een lichte dooi.
Hier zie ik zeker wel een witte kerst.
En onthoud de winter is net begonnen.
Aan het eind van deze maand word het alweer kouder.
En de maanden januari februari zullen ook nog best wel 1 of 2 vorstperiode brengen.
En een paar ladingen sneeuw.
En wees al vast blij met dit voor proefje
En wees blij met wat er komen gaat.
Voor nu allemaal een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar.
Die dooiaanvallen winnen het echt niet
Mijn wijze oma zei altijd: Zitten in december de kraaien bij elkaar is het met de winter nog lang niet klaar!
Mijn weerspreuk:
Vliegen na november de meeuwen linksom in het rond, dan komt er meestal sneeuw aan de grond
OK, zelf verzonnen, maar ik wou even bewijzen dat ik al een tijdje meelees.
Ik woon in Gouda, en hier dooit het nu aardig, maar ik hou mij vast aan de voorspelling dat de kou weer terugkomt.
Ik ben erg onder de indruk van de nauwkeurigheid van Jan's voorspellingen, en daarom heb ik mij een aantal dagen geleden aangemeld. Zo'n man verdient het dat zijn lezers zich registreren.
Vooral Jan's moed om zijn nek erg ver uit te steken valt mij op (en de bereidheid van een enkeling om op basis van verkeerde weergave van de eerdere voorspellingen te proberen die af te hakken - Gelukkig draagt Jan het 'pantser van de waarheid )
En JAA, ik ben inmiddels wel mild verslaafd.
Ik wens iedereen veel plezier, veel onweer en veel sneeuw! | Gewijzigd: 22 december 2009, 13:26 uur, door Kleesu
Het is hier mistig aan het worden, en de temp. ligt rond het vriespunt.
Voelt wel erg frisjes aan zo met die mist.
Zie buien vanuit het westen onze kant op komen. Is dit sneeuw of regen? ik denk dat het sneeuw is ...maar je hoort het zo van mij want ik zit dicht bij de bui ( haarlem )
weather without storms is no weather at all.
BIj mij was het 'sneeuwregen'
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
was effe schrikke
wat een toeval. toen ik dit las bij ons kwam er bij ons in indijk(zw fryslan) ook een dik pak sneeuw van het dak.
+1 hier overgens en nog geen neerslag