Daar hebben ze een box voor uitgevonden.
Ideaal, ligt er hier ook 1 zich te vermaken
wat bedoelt gij eigelijk beste jan?
weather without storms is no weather at all.
Zijn voorspellingen en Jan kan dat vrij goed, dus kraak hem er niet op af WS(doe je maar op je eigen site)
Ontopic, begint echt drap teworden het sneeuw hier, oftewel Haarlem krijgt geen wittekerst erg jammer hoor.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
*roffel, roffel*
Trommelt met de vingers op het bureaublad...
En ja, ook hier dooit het licht. Er druppelt wat uit de bomen, op het pad naar voordeur zijn in de voetstappen de tegels weer ietwat zichtbaar. Niet schokkend allemaal, maar wel jammer.
Hoop dat de nieuwe kaarten een ander verhaal vertellen dan nu buiten zichtbaar is.
| Gewijzigd: 22 december 2009, 11:47 uur, door Rob63
Volgens mij heeft al dat gestrooi van rijkswaterstaat de globalwarming (zo die al bestaat) met 3 graden doen versnellen. Daardoor uiteraard een net iets vlottere dooi en een paar cm sneeuw minder. Maar goed, tot dusver mijn theorie (die niet volledig met de werkelijk hoeft te stroken om leuk te zijn)
Dooien doet 't hier wel op 't ogenblik, sneeuw wordt pratsj en veel viezigheid. Maar als ik 't goed lees krijgen we in januari weer echt winter? Wat moet ik me daar (grofweg) bij voorstellen? Forse vorst kan ik alleen goed gebruiken als het eerst eventjes goed dooit zodat de sneeuw van 't ijs verdwijnt VOORDAT die vorst invalt. Is daar een kans op? Of is dit nog veel te vroeg?
(tsja, is weer eens wat anders dan vragen over hoeveel cm sneeuw gaat vallen in hutjekleur op de heij)
maar aan de andere kant
we hebben jaren bijna geen sneeuw gehad, en nu dit jaar al enkele keren!!
dus dat is op zich al mooi en positief voor die mensen die van sneeuw houden natuurlijk!!
zou zeggen gewoon op naar 2010 met weer een mooi jaar met echte seizoenen van mooi weer!!
DE BILT - Het noorden en noordwesten van Nederland krijgen rond het middaguur opnieuw te maken met regen en/of sneeuw. Aangezien de temperatuur rond het vriespunt zweeft, is er grote kans op gladheid, aldus een woordvoerster van het KNMI dinsdagochtend. In de andere delen van het land blijft naar verwachting droog. In het oosten van het land sneeuwde het dinsdagochtend nog wel, in Limburg regent het nog. Die buien trekken weg naar Duitsland.
www.buienradar.nl