Hier is gisteravond weer wat bij gevallen qua sneeuw en vannacht ook weer zo te zien. Het ziet er winters mooi uit. Op dit moment lijkt het een heel klein beetje te dooien, maar gezien het pak sneeuw dat er ligt zal het niet veel weg doen smelten! We houden de moed erin!
Straks misschien even een atb-tochtje door 't bos doen! Heerlijk dat gekraak onder de banden... Hopelijk nog een goede bui erbij. Zag op de radar inderdaad weer wat nieuwe activiteit. Kom maar op.
en hier in Rijen is zeker weer 5 a 7 cm gevallen, gisteren was de parkeerplaats schoon geschoven en nu was hij weer helemaal wit. het is hier nu 0gr en de bomen druppen, ik ben benieuwd of er nog sneeuw in de bomen hangt aan het einde van de dag.
Dat sneeuwruimen was echt kansloos hier de afgelopen dagen, het werd achter me sneller wit dan ik het voor me weghaalde. Het enige wat ik bereikt heb is dat de stukken die nu behoorlijk schoon gebleven zijn spekglad geworden zijn.
Maar wel lol gehad.
Volgende keer beter hé
WS
Wat een zielig manneke ben jij zeg! Hou oud ben jij eigenlijk? Of ligt het aan je IQ, 't zal wel niet hoog scoren. Wij moeten je hier niet, heb je dat nu nog niet door? Jij bent gewoon stik jaloers op Jan en O-O
Hoi Mattmaxx, welkom!
Helemaal met je eens; een cm meer of minder maakt niet uit. Ik voel me ook een leek en de info die je hier tegenkomt is stukken beter en accurater dan in de main-stream weer-media. Tevens kan je hier erg veel leren, genieten dus als je gek bent van het weer!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Het sneeuwt hier al bijna 3 uur dan ligt en zoals nu strobalen.
Maar wel lol gehad.
je moet ook opzij scheppen en het niet achter je neer gooien
Het is nu +1 in de tuin, maar de sneeuw blijft vooralsnog liggen.
Hoop dat ik mijn paard nog even uit de stal kan halen vandaag voordat het weer gaat sneeuwen of ijzelen.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Helemaal met je eens; een cm meer of minder maakt niet uit. Ik voel me ook een leek en de info die je hier tegenkomt is stukken beter en accurater dan in de main-stream weer-media. Tevens kan je hier erg veel leren, genieten dus als je gek bent van het weer!
Dank. En toch ben ik benieuwd of iemand me kan vertellen of Hoorn NH nog sneeuw gaat krijgen, of dat het vanaf nu de komende dagen regen en dooi is.