Volgende keer beter hé
WS
Wat een figuur ben jij zeg. Je reageert hier als een puber die zijn gelijk niet kan halen en eindelijk iets heeft gevonden. Jan zat er wel een paar centimeter naast.
Als het je niet bevalt wat er geschreven word ga lekker een site zoeken die je wel bevalt en blijf hier lekker weg! Niemand zal je missen...
off-topic: @Jan Ik keek net het Hart-van-Nederland-filmpje, en was benieuwd welek camera jij daar hanteert, een Panasonic zo te zien, maar welke ?
off-topic: @Jan Ik keek net het Hart-van-Nederland-filmpje, en was benieuwd welek camera jij daar hanteert, een Panasonic zo te zien, maar welke ?
Dat was een panasonic idd de dsc-h9 maar heb nu de sony alpha 330 gewonnen met een fotowedstrijd (bliksemfoto)
En bovendien... Die komt recht op mij af, het is hier reeds 0,1 C boven nul.
Hopelijk betreft dit *hoe kan het ook anders* een zeer zware sneeuwbui!!
Dat viel mij ook al op
Volgende keer beter hé
WS
Als je niets beters te melden hebt, houd je dan stil, domme opmerkingen kan ik zelf ook wel verzinnen!
Jan zit beter dan de meeste weermannen, die kunnen nog wat van hem leren.
Volgende keer beter hé
WS
hij voorspelde niet echt meer dan 7 cm
hij zei eerst 2-5 cm (misschien max 7 cm)
dusja, maar goed ik snap dat je het moeilijk vind om aanhangers te vinden.
die zul je hier trouwens niet gauw vinden!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
11. Felle en heftige discussies zijn toegestaan, zo lang je een ieder in zijn/haar waarde laat. Probeer je te gedragen zoals je doet wanneer je iemand in het echt ontmoet.
Jan kan ook nog wat leren van de instituten omgaan met kritiek van mensen die het verzamelen en interperteren van informatie als sport zien waamee je beter kan zijn. Voor het weer is er 1 die het nooit fout heeft en dat is de natuur. mensen zijn nog niet zover.
wetter3.de geeft trouwens wel een korte dooiaanval aan op kerst met boven de 5 graden.
Volgende keer beter hé
WS
Hoeveelheden voorspellen is altijd moelijk!
Ik dacht toch zo dat de voorspelling van Jan niet ver van de werkelijkheid zit hoor!
Volgende keer beter hé
WS
Ongelofelijk, wat ben jij een kinderachtig mannetje.
Ga toch koekhappen ofzo.
fam zegt dat ik gek ben om te gaan.
marieke
ps ws is jaloers op jan geloof ik??
Ik kan zeker omgaan met kritiek hoor wees daar maar niet bang voor maar sommige mensen doen het alleen maar met 1 doel en dat is algemeen bekend op het forum. Mij afzeiken als "zoals hij zegt" dat er geen 5 cm gevallen is terwijl de media toch praat over 5 a 10 cm sneeuw die er gevallen is vind ik niet oke. Laatste voorspellingen van mij klopte precies en dar hoor je hem niet over. Ja op zijn forumpje ja alleen dan negatief naar o-o toe en naar mij. Als je een vent bent geef je je gelijk dan ook toe maar hij heeft dat tot op heden nog niet gedaan. Zegt meer over hem dan over mij.
Dalijk de pluim van 2 dagen + sneeuwkaarten
Dalijk de pluim van 2 dagen + sneeuwkaarten
de nieuwe pluim en sneeuwkaarten ! spannond!! trouwens...goede morgen iedereen!!
ps..: laat die jongen lekker praten ! we weten wie het zegt toch?
weather without storms is no weather at all.
en hier in Rijen is zeker weer 5 a 7 cm gevallen, gisteren was de parkeerplaats schoon geschoven en nu was hij weer helemaal wit. het is hier nu 0gr en de bomen druppen, ik ben benieuwd of er nog sneeuw in de bomen hangt aan het einde van de dag.