weather without storms is no weather at all.
hierbij enkele foto's:
dezelfde weg vanochtend (ook al zo'n drama)
| Gewijzigd: 21 december 2009, 23:05 uur, door fries1984
denk wel sneeuw hoor
Morgenvroeg kan er in het zuiden ijzel gaan voorkomen en elders wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. Morgenmiddag krijgen we weer te maken met sneeuw dat vanuit het zuiden naar ons land komt. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer -1 a -2 graden in het binnenland tot zo'n 2 graden aan de kust.
Staat ook in mijn weerbericht
Ik zeg: nee hoor, op O-O gaat het vriezen haha. k denk dat je toch weer gelijk hebt en heb maar een klein weddenschapje afgesloten
Staat ook in mijn weerbericht
ja okee klopt ...dat is waar....maar wou een bevestiging want als ik natte sneeuw hoor of dooi ...gaat er bij mij een knopje om !
weather without storms is no weather at all.
ik kan nergens zien dat er binnenkort dooi aankomt,de pluimen komen rond kerst iets omhoog maar voor de rest niet hoor.
Die mensen die briefjes oplezen op de tv die weten nergens vanaf.
Jan jij weet het wel,zegt het ze nog een keer.
Ik vind dat jij al het weer moet presenteren op tv...
Natuurlijk niet om hulp vragen, maar net zolang proberen tot de laag eronder in ijs is veranderd. Met wat schepwerk toch nog de wagen uit de greppel gekregen en mevrouw kon de weg vervolgen.
Rond 21.00 uur is ze weer thuisgekomen, rijdende in versnelling 2 want het sneeuwde als een gek. Volgens mij blijft ze voorlopig wel thuis
Pietje had het morgen over dooi, onze Jan geeft vorst. Ik ga voor Jan! Pietje voorspelde op de friesche radio 10 tot plaatselijk 20 cm sneeuw in het Noorden, ben benieuwd.