Ik heb het ook gezien. het was iets met stipjes.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
@ Jan van Ooyen: Weet jij misschien hoe het komt dat buienfronten hier vlak voor Westerbork (Midden Drenthe) uit elkaar vallen en vlak daarna weer samenklonteren? Kan het iets te maken hebben dat wij hier op 17 m+ NAP wonen? | Gewijzigd: 21 december 2009, 20:11 uur, door wjtervelde
KNMI stopt met weer alarm.
KNMI gaat alleen nog maar weeralarm afgeven als ze 90% zeker zijn. En die kans is maar 1%.
Wat mij betreft het beste (weer)nieuws items van vandaag!
Eindelijk straks een weeralarm die wel betrouwbaar is.
Aan valse alarmen heb je immers niks en het levert alleen maar grote ergernis op als je voor niks gewaarschuwd wordt.
Nog een nadeel van valse alarmen is dat het eerstvolgende alarm wat wel terecht is niet meer serieus wordt genomen omdat het immers toch nooit uitkomt.
Daar kunnen mensen dan weer het slachtoffer van worden.
Kortom, nauwkeurige en betrouwbare weersalarmen kunnen daadwerkelijk bedragen tot accpetatie en zullen om die reden serieus opgepakt worden door het publiek.
Het slecht imago van het KNMI kan hiermee verbeterd worden.
Gelukkig ligt de regie niet alleen bij het KMNI maar ook bij de ANWB en de KLPD.
Van één partij afhankelijk zijn is ook niet zo geweldig, dus dit lijkt me ook een prima oplossing.
Ik wil iedereen even bedanken voor de reacties op me blog op hyves over O-O/Jan.
heb nog nooit zoveel respect ed in zoveel korte tijd gehad.
Er mag nog wel meer bij maar hoeft niet haha.
Me verhaal staat op pagina 21 met een link naar me Hyvesblog.
On-Topic: hier sneeuwt het ook weer en als het goed is gaat het hier vanacht nog veel meer sneeuwen.
Ik had 2 weken geleden een blog gemaakt op me hyves met de -14graden en de sneeuw die voorspeld werd voor afgelopen week. Die is uitgekomen en veel mensen vroegen zich af waar ik het vandaan hallde en of ik wel goed wijs was.
Nu het ook daadwerkelijk is uitgekomen en iedereen zich afvroeg waar ik dat vandaan haalde, heb ik een nieuwe blog gemaakt op me hyves en O-O en Jan goed in het zonnetje gezet.
Jan, mocht je het niet eens zijn met me blog, meld het dan even.
Je kunt hem lezen op: http://chantalh1983.hyves.nl/blog/29800898...M06WH66GW0CGSW0
Heey, wat GOEd van je zeg!! Helemaal verdiend!! 100 procent
Dit blijkt ook wel uit het grote aantal bezoekers en reacties op dit forum.
Als dit een onzin forum zou zijn zou het aantal bezoeker snel teruglopen.
Ok, on-topic dan maar weer.
Er is hier zojuist weer een buitje met sneeuw voorbijgekomen.
De sneeuw periode is dus nog lang niet over, al ook dachten gerenommeerde (?) weerinstituten hier vorige week heel anders over.
ben ik weer ! de haarlemmer....ik meld aardige sneeuw val hier al een pakkie van 2-3 cm bijgekomen !
voor iedereen....komt er morgen nog een storing met sneeuw? of was dat al verdwenen?
weather without storms is no weather at all.
Tsjah, kijk ff op de radar, het moet nog komen bij jullie wees maar niet bang, het komt hoor! Hier inmiddels 3cm ongeveer en het gaat nog door. Ga maar ff lantaarnpaalstaren
Buienradar laat ook meer zien, dan dat er valt...
Geloof niet dat het zuid westen vannacht of morgen nog wat verwacht.
Net wel even wat miezer sneeuw gehad, wat overging in een soort ijzel sneeuw.
Nu al weer droog, niks geen grote vlokken gehad, denk net 0,5cm erbij.....
wordt hier niet blij van....ik wil 1 meter sneeuw....
De kerst zal ook wel redelijk groen uit gaan vallen hier denk ik.... aangezien de temp gaat stijgen, zal er hier flinke dooi invallen vrees ik.......
(ja mensen) ik weet het...... ik klink negatief..... maar als iemand wat anders voorspeld voor de komende dagen wat beter klinkt, ben je de eerste die mij nog blij kan maken.....