Als het zo door gaat moet ik vrachtwagens laten aanrukken om die bulten af te mesten want kijk ik voor naar de weg lijkt het net oostenrijk
Groetje,s oet scheemte.
Whaha, der zullen dan meer mensen zijn die er onderhand kripsie van worden want overal zie je al ''bulten'' liggen.
edit:
Luister eens naar Radio Noord whaha.....iedereen die belt heeft het over een chaos in de straat | Gewijzigd: 21 december 2009, 17:43 uur, door H. Kootstra
Denk dat ze KNMI bedoelen maar veel mensen zullen vast het echte weer willen weten en hier komen koekeloeren.
En die dooiaanval geloof ik niet meer in Er was vandaag dik boven 0 voorspeld terwijl het gewoon de hele dag gevroren hebt Dus heb er nu wel vertrouwen in die witte kerst
@Jan,ga lekker zo door,iedereen zit er wel eens naast maar als ik zo globaal over de afgelopen maanden kijk zit jij er dichter bij dan de "gekende" namen en instituten,dat verdiend een enorm compliment!!! (bij deze nog maar een veer )
Vandaag bijzonder mooie stukjes NL kunnen bekijken als chauffeur van een trein (nee,niet gaan klagen ) wat een mooie wolken en buien beschenen door zonlicht... tussen zaandam en hoorn was het stevig genieten
Van mij mag er nog wel een pakketje sneeuw vallen de komende dagen maar dan wel met minder overlast voor het spoor
Ik nog niet teminste niet hard
Wanneer kan ik flinke vlokken verwachten
Lig wel goed met de storing
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
edit:
Luister eens naar Radio Noord whaha.....iedereen die belt heeft het over een chaos in de straat
Ja luister ik altijd naar gaat nu over die troep bij de weg maar dat is over al zo. ze bezuinigen over al op. ik weet nog veel van voorgaande winters met ook veel sneeuw maar toen was het schooner ik woon zelf aan een doorgaande weg en daar is het vrij schoon. maar kom ik in de woonwijken daar is het hier treurig daar word totaal niets geschoven.
GROET,