Als na vanavond dit weer gebeurd dat wij weer moeten schrapen met 1-2cm sneeuw waar de rest van Nederland minstens 20 cm op hun donder krijgen, steek ik morgen heel Nederland in de fik.
Ben het nu spuugzat.
Ik kan er me iets bij voorstellen. Wij hadden hier in Limburg ook tot gisteren geduld moeten hebben voordat we een noemenswaardig sneeuwdek hadden.
Als je dan die berichten leest over sneeuwhoogten van 50 cm of nog meer zelfs, dan is dat behoorlijk frustrerend.
Dus rustig afwachten, je bent niet de enige die door moeder natuur een beetje in de steek werd gelaten.
Als na vanavond dit weer gebeurd dat wij weer moeten schrapen met 1-2cm sneeuw waar de rest van Nederland minstens 20 cm op hun donder krijgen, steek ik morgen heel Nederland in de fik.
Ben het nu spuugzat.
nie zo mouwen joh, jullie hebben daar in die streek vaak onweer!
En ook hier int Noord Oosten verwacht men overlast met name verkeer en vervoer.
Groetje,s
Hoop op 1 meter....maar dat zal wel niet....
Wat brengen de kaartjes ????
En we hebben weer een weeralarm, voor vandaag en voor morgen tot nu toe code: GEEL.
www.meteoalarm.eu
| Gewijzigd: 21 december 2009, 17:34 uur, door mbouman
Waar woon je? Steek ik dat deel eerst in de fik
haha, ik snapt het wel, ik was donderdag ochtend ook pissed omdat het toen 'nog' niet sneeuwde.
kom maar naar Breda, ff 3 uur rijden om hier alles in de fik te zetten en dan weer 3 uur terug, suc6!
kom maar naar Breda, ff 3 uur rijden om hier alles in de fik te zetten en dan weer 3 uur terug, suc6!
Ik stap nu in de auto...
En ik maar willen uitleggen dat het niet klopt.
Blijft toch zo doorgaan he met kou en sneeuw ??? !jan
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Nou al dat sneeuw ruimen steeds 400m2 word je wel een beetje kripsie van
Als het zo door gaat moet ik vrachtwagens laten aanrukken om die bulten af te mesten want kijk ik voor naar de weg lijkt het net oostenrijk
Groetje,s oet scheemte.