de Duitsers laten ook nog geen neerslag zien..
Kijk hoelaat deze gegevens de sneeuw pas verwachten, rond 1/4 uur vannacht.
Dus dat duurt nog wel even.
Kijk hoelaat deze gegevens de sneeuw pas verwachten, rond 1/4 uur vannacht.
Dus dat duurt nog wel even.
Lekker morgen vroeg door de sneeuw naar het werk fietsen
nu weer lkkr o-o volgen
oja helga op rtl zegt ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt
heeft Helga wel een id hoe het er in Nederland op sommige plekken uitziet?
of denkt ze dat iedereen thuis zit om vakantie te vieren (nou ik niet hoor)
De zus van Heidi und Peter
En dat ding uit Frankrijk komt echt wel, hier is de hemel al vol altostratus, de voorloper van nimbostratus (neerslagwolk ) | Gewijzigd: 21 december 2009, 15:52 uur, door stratocumulus
even gegoogled ....
Meeuwen
Als de meeuwen laag vliegen is er storm op komst.
en in winterduscussie 4 vroeg weatherman het zelfde:
Weatherman
Misschien een rara vraag.
De meeuwen zijn allemaal rondjes aan het vliegen is dat een soort van teken ivm het weer.
En wordt het echt zo heftig (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) dat wordt weer fun voor de maandag ochtend
verder geen idee
maar hoop echt dat er nog wat komt voor brabant...ik zit 5 min van de begische grens..
knmi wisseld ook de hele dag... vanmorgen op rtl7 in de balk onderin vanavond weer flink sneeuw
en nu staat er lichte sneeuw en ijzel...ook staat er knmi witte kerst zo goed als zeker
Niet dat ze weten.....
Hier begint nu de wind toe te nemen, uit Zuidoost, een teken dat er neerslag nadert.....trouwens, ik mis die gezellige praatjes van Jan Pelleboer wel eens, zijn er meer mensen die hem nog herinneren?
@knmi: (grappenmakers..regen.....)
VOORUITZICHTEN VOOR MORGEN: DE RESTANTEN VAN EEN FRONTALE ZONE
BOVEN HET ZUIDOOSTEN MET (NATTE) SNEEUW EN MOGELIJK OOK
ONDERKOELDE REGEN TREKT SPOEDIG NAAR DUITSLAND WEG. EEN ZUIDELIJKE
STROMING VOERT VOCHTIGE STABIELE LUCHT AAN. ER KOMT VEEL NEVEL EN
STRATUS EN MOGELIJK LOKAAL OOK AANVRIEZENDE MIST. IN DE LOOP VAN
DE MIDDAG BEREIKT EEN VOLGENDE FRONTALE ZONE MET OPNIEUW (NATTE)
SNEEUW EN MOGELIJK ONDERKOELDE REGEN HET ZUIDWESTEN. | Gewijzigd: 21 december 2009, 15:57 uur, door stratocumulus
Ik hoop dat het westen ook nog portie krijgt.
Wel opvallend dat de meeuwen allemaal in rondjes vliegen tegen de klok in... Wat zou dit te betekenen hebben, nog vogelexperts hier?
Dieren voelen altijd aan wat voor weer er op komst is, maar wat het betekent weet ik niet.
Hoop dat wat er nu aan het exploderen is op de radar in het zuidwesten richting het westen trekt.
Volgens mij klopt dat wel aardig er komt behoorlijke sneeuwval, maar dat had Jan ook al gezegd
Als ze het wel aan kunnen voelen komen zouden ze wel een droog plekje op gaan zoeken denk je niet???
Meeuwen vliegen nu wat zenuwachtig in de rondte omdat ze geen eten kunnen vinden. Heeft niks met regen/sneeuw te maken. Gooi maar eens een verkruimeld broodje naar buiten nu; binnen 5 minuten zit het vol met meeuwen en kauwtjes.