Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Bedoelde het uiteraard geheel weer gerelateerd.. Dat het nog lang mag sneeuwen en vriezen, ben allergisch voor dooi, krijg ik ongelovelijke jeuk van... eeuwig zonde als alles weer weg smelt. plus de drukte hier is ook erg gezellig.. jammer dat er ook nog hard gewerkt moet worden.
hahaha
maak je ook ff account voor Buffelin, it takes two to snowcast
Mijn vrouw (echtvriendin) snapt ook al niet echt wat ik toch telkens weer van nieuws hier kan vinden. "op een gegeven moment weet je het toch wel een keer" "je veranderd er toch niets aan, je ziet het vanzelf..."
en we drukken nog eens op F5 en doen een bakkie koffie / warme choco voor de kids... | Gewijzigd: 21 december 2009, 11:00 uur, door PolderPS
Het zal vanmiddag niet meer dooien, dit omdat de temperatuur gedurende de dag alleen maar omlaag zal gaan
%^&$*$%^proxyserver van de baas... houd in dat ik sinds 16-12 de enige ben geweest (>2000 medewerkers) die die kaart opriep.. (was ik waarschijnlijk ook). zal er in het vervolg een extra F5 aan spenderen...
<Atsma mode on>Had me overigens niet verbaasd als KNMI gewoon zo'n kaartje zou posten.... <Atsma mode off> | Gewijzigd: 21 december 2009, 11:07 uur, door PolderPS
Mijn vrouw (echtvriendin) snapt ook al niet echt wat ik toch telkens weer van nieuws hier kan vinden. "op een gegeven moment weet je het toch wel een keer" "je veranderd er toch niets aan, je ziet het vanzelf..."
en we drukken nog eens op F5 en doen een bakkie koffie / warme choco voor de kids...
Feitelijk heeft ze gelijk je verandert er niks aan.
Maar wat ze zegt geld ook voor haar neem ik aan. Waar om leest zij van die bladen als weekeind en prive of de libelle. Door die te lezen verandert er ook niks en toch leest ze die bladen.
Nou inderdaad de temp. is nu precies 0 gr. In 20 minuten bijna 3gr. gezakt..
en we drukken nog eens op F5 en doen een bakkie koffie / warme choco voor de kids...
Haha, herkenbaar! Eigenlijk denk ik zelf ook steeds van; 'Nou, nu weet ik het wel!' Maar toch kijk ik weer of er nieuwe reacties zijn. Of ik ververs de pagina van de buienradar, soms om de 5 minuten. Alsof er dan significante veranderingen zijn te ontdekken. Nee dus, maar toch checken hè.
Ja niet iedereen snapt het dat je zo geobsedeerd kan zijn door sneeuw- of andere weersverschijnselen! En dat je wil dat er meters hoge sneeuw komt en het dorp plat ligt!
Ja niet iedereen snapt het dat je zo geobsedeerd kan zijn door sneeuw- of andere weersverschijnselen! En dat je wil dat er meters hoge sneeuw komt en het dorp plat ligt!
Sterker nog; buienradar ververst zichzelf, maar dan TOCH op F5 drukken hè
Mwoh mijn vriendin vindt het weer net zo interessant als Theo Maassen Paay...
Wij Nederlanders zijn enorme zeikerds, het is nooit goed.
Maar; dr is een groepje en die is verslaafd aan onweer-online.
En dat zijn de liefhebbers van het weer...
Het kan niet hard genoeg te keer gaan, eigenlijk zijn wij sensatiebelust.
Maar dat geeft niets.
Heel de wereld kan zeggen dat we gek zijn, maar niemand veranderd daar iets aan, zelfs je eigen vrouw niet. (als ze dan nog pogingen ondernemen om je van je verslaving af te helpen) die van mij is er inmiddels meegestopt en leest zelfs mee
FIjne dag verders!
Kees
Vrouwen en weer.... het zijn niet allemaal Helga van Leur's ..
Heb ook zo'n buurvrouw die schopt de kinderen op straat op terwijl het 5 minuten later knetterend onweert.... (helaas gebeurt dat overigens niet elke keer als die kinderen de straat op gaan).
Nu snap ik ook waarom het nooit aansloeg als ik tegen meisjes zei of ze mee ging mijn weerkaarten verzameling te bekijken of de nieuwste digitale barometer... terwijl er zich vaak enorme hogedrukgebieden vormden (bij mij)
.
Het is al weer heerlijk druk.
iedereen in de ban van de sneeuw.
hier is gister avond/nacht nog het 1 en ander gevallen en op dit moment erg glad op de wegen.
hopelijk pikt hoogvliet nog een stuk sneeuw mee, we wachten het af.
Het ziet er in ieder geval ontzettend mooi uit buiten, een strak blauwe lucht die nu toch wel langzaam iets dicht lijkt te slippen en een mooie pak sneeuw.
Kijk dat hoor ik graag, hoe komen al die weermensen op tv dan aan +4 vraag ik me tog af, en ja idd nu ineens weer onder 0 | Gewijzigd: 21 december 2009, 11:22 uur, door wappy
Heb net een stukje terug gelezen dat het weer gaat sneeuwen en vriezen?? klopt dat??
hier dooit het wel maar er is nog genoeg sneeuw over hoor.
die kaartjes snap ik toch niet helemaal, dus vandaar zo maar even.
de zon schijn wel lekker en de lucht is licht bewolkt.
geen idee hoe koud het is,
groeten marieke