Of dat beest echt doortrekt? Moet dat eerst nog zien..
Hier in oost grun. sinds gisteravond 18:00 zo,n 5 cm verse sneeuw tot nu toe.
Gisteravond vroor het --6gr nu nog maar --1,2gr dus zal vandaag hier wel boven het vriespunt uitkomen.
Greetz/..
Zelfs een paar beste onweersklappen meegekregen, heel apart met een oranje lucht en dan die lichtflitsen..
Marja
Ondanks dat er geen sneeuw meer is gevallen sinds gisteren namiddag liggen de wegen er hier spekglad bij En als het weerbericht juist is mogen we vandaag nog meer sneeuw verwachten. Morgen trouwens ook... Maar daarvoor vertrouw ik alleen op Jan zijn voorspelllingen.
*drinkt een bakje koffie *
Ben wakker vanaf kwart voor 4, half 5 ochtendkranten opgehaald, en ja hoor.. heb dik een half uur 'gefietst'(gelopen onderhand dus) om ze alleen ma op te halen, gelukkig waren ze er pas om 5 uur! Dus om half 6 was ik pas terug in mn wijkje! Geweldig.. kwas het zat, want ik kwam met mn fiets er niet doorheen! Heb de fiets thuis neergezet, en ben met de kranten in een schoudertas men route gaan lopen! 7 uur stipt was ik klaar.. tjonge wat een gedoe!
(onderweg had k men camera bij, kwam een aantal leuke dingen tegen.. es kijken of k de foto's ergens kan uploaden en dan mss strakkies even posten ) Ik had het ook totaal niet koud, zonder handschoenen aan, had ik nog ontzettend warme handen!
Btw. Er is vanacht niet veel bijgevallen.. volgens my helemaal niks verder
Marja
Als ik zie wat er in Frankrijk zit dan zou ik wel snel vertrekken. Ook moet je rekening houden met files (hoe kan het ook anders in Nederland ) En welkom op onweer-online
Dank je Jan ... ik ga opschieten en eenmaal in de auto doe ik rustig aan. Ondertussen ligt hier in korte tijd weer een maagdelijk wit tapijtje. Alle 'schade' van gisteren is weggevaagd. Zo ook mijn sneeuwengel
de temperatuur is laatste uren gezakt! (en het is een baggerzooi voor m'n huis. al een hoop mensen weggeduwt / uitgegraven )