Wat echt mooi zou zijn is dat systeem boven engeland en het systeem vanaf het zuiden zich boven nederland..Perfect storm
Ze naderen elkaar snel...
Ik ben pittûh, nogmaals....Latersssssss in deeltje 6
Slaap allen lekker!
En het eten halen we wel bij POLDERPS, hij heeft genoeg op vooraad las ik net...
Moet je hier wel kunnen komen natuurlijk... haha.. Gauw snowtrackjes kopen en/of 4x4
heerlijk weer dit, jammer dat ik nog moet werken... cams gaan mee..
morgen maar ff zien of winkel open is woon er gelukkig 50 meter bij vandaan dus dat is te belopen.. zal ik de poiez ff leeg roven zo mag t nog wel ff door gaan. heb hier ff geen temperatuur meter maar ik was net ff buiten hoor overal drup drup drup wat ik niet echt bemoedigend vind klinken maar goed we zien hoe t r morgen in Ooststellingwerf er bij ligt en vooral hier in Haulerwijk
hebben we de auto van me kameraad terug op zijn plek staan die zelfde auto's van eerder kleine 50 meter verderop op de kruising stil hebben ze elkaar op sleep touw .. rijdt een met een oude opel gt met achterwiel aandrijving door 15 meter sneeuw enzo handig.
maar goed eigenlijks moet ik wekker zetten om als ramptoerist om straks in de ochtend de eersten weg te zien gaan naar hun werk om te zien hoeveel er hier in de straat alleen al stranden.
men heeft hier zelfs de hoofdweg niet eens goed gestrooid en geschoven.
mijn straat hebben ze maar een keer gestrooid en de vrachtauto had de schuif omhoog staan dus er werd neit geschoven terwijl dat wel had gemogen en verstandig was geweest maar goed t sneeuwd nog steeds en gaat volgens buienradar nog wel ff door.
Nadat het vandaag dan eindelijk tot goede sneeuwval in Winterswijk was gekomen is het op het tijdstip dat ik dit typ weer gaan sneeuwen. Komt volgens mij weer een aardig laagje bij. Maar nu echt pitten. Dit forum (en uiteraard het weer buiten op dit moment) is veel te verslavend
Greetz/..