Vaag, hier al heel de avond +2,5
Bij mij is het ook nog steeds boven nul, en het vage hier was:
Er trok een enorm zware bui over me heen, en het onweerde flink, maar er viel helemaal niks uit. Terwijl er in de rest van het land weer 5 tot 10 centimeter bij is gekomen. Dat vind ik ook erg vaag
Ook voor de vogels zijn winterse tijden, gelukkig helpt een lange snavel..v en kun je lekker drinken in het vijver wak..
http://www.youtube.com/watch?v=23tl7LsOj3U
5 cm sneeuw 1 uur ongeveer
http://www.buienradar.nl/weerbericht-weersverwachting.aspx nice!
kom maar op met die sneeuw
Mijn (on)weer foto's : Foto's
En volgens mij draait het systeem boven engeland en trekt het wolken/kracht weg uit het Noorden!
kijk maar eens op www.sat24.com en dan zie je wat ik bedoel. Maar het front uit het zuiden komt ook steeds dichterbij
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
En volgens mij draait het systeem boven engeland en trekt het wolken/kracht weg uit het Noorden!
kijk maar eens op www.sat24.com en dan zie je wat ik bedoel. Maar het front uit het zuiden komt ook steeds dichterbij
Wat bedoel je met "trekt het wolken/kracht weg uit het Noorden"?
Ik zie wat je bedoeld . Boven Engeland lijkt het complex te krullen/draaien , als je dat extrapoleert zou het in de buurt komen van Nl of België (als het niet al niet leeg gesneeuwd is..) come to papa...
Laat er maar een meter sneeuw komen. Heb mijn voorraad kasten op oorlogssterkte... kan wel een maand in sneeuwen zonder te verhongeren... | Gewijzigd: 21 december 2009, 00:37 uur, door PolderPS
De staart noem ik het naar die lijkt net als een soort stofzuiger alles op te zuigen van wolken etc | Gewijzigd: 21 december 2009, 00:38 uur, door BjornOnweer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.