ook de schuurdeur ging niet gemakklijk open.
inmiddels sneeuwt het nu weer. (de buienradar klopt)
eindelijk weer eens een memorabele december.
hoor/lees ik daar polar low?????
weather without storms is no weather at all.
Anders ik wel.
Vanaf morgen trekt de Zuiderwind hier naartoe met wat extra sneeuw, maar meteen gaat de temperatuur als een speer omhoog. En iedereen maar juichen omdat ze zich blind staren om dat beetje sneeuw.
Jan is het mogelijk dat schotland/engeland depressie tot PL kan uitgroeien?
Vanaf morgen trekt de Zuiderwind hier naartoe met wat extra sneeuw, maar meteen gaat de temperatuur als een speer omhoog. En iedereen maar juichen omdat ze zich blind staren om dat beetje sneeuw.
Temperatuur blijft mooi rond vriespunt. Ik zie niets wat wijst op warmer weertype
De meeste kaarten spreken toch van al +2 graden gemiddeld de aankomende dagen met +4 op 1ste Kerstdag.
Das wel ff wat anders als gisteren. Aangezien ze er niet zo drastisch ver vanaf zullen zitten mogen we zeker rekening houden met + temperaturen waarvan ik vermoed dat ze tot de jaarwisseling blijven aanhouden.
Das wel ff wat anders als gisteren. Aangezien ze er niet zo drastisch ver vanaf zullen zitten mogen we zeker rekening houden met + temperaturen waarvan ik vermoed dat ze tot de jaarwisseling blijven aanhouden.
Laten we de realiteit bewaren voor een ander tijdstip, je verpest zo 'n perfecte avond
lees zojuist:
nieuwste GFS run van 18u is ook al niet best voor de kouliefhebbers. Na dinsdag volop dooi en (bijna) geen vorst meer
ik ga maar eens onder de wol, blijf nog ff wakker tot half 1 or so, kijken of die sneeuw er nog komt.
Ik wens u allen een goede nacht, en vast en zeker tot morgen! Helaas moet ik afhaken als het spannend wordt morgenavond, maar de vriendin wil ook wat. haha.
Gegroet!
beter volgend jaar goed inhalen als een 1 jarige herdenking......