dat kaartje is zo interessant, ik bid dat de depressie regelrecht over NL zal gaan komen, haha.
Hmm volgens de buienradar zou het tegen 00.30 hier het een en ander moeten geven, ik wacht met spanning af!
Ben misschien aardig amateuristisch wat betreft het snappen van de kaarten, maar beste Jan kan het zo zijn dat gebied 1 naar ons komt?? of de resten ervan, of gebied 2 en 3....
| Gewijzigd: 20 december 2009, 23:35 uur, door fries1984
Het is een strijd tussen 1 en 3 wat ik denk;
3 staat op de planning voor morgenavond, wel wat afgezwakt dan. Denk dat de rode punten er dan wel uitzijn.
Toch verwacht ik er wel weer een aantal centimeters van.
Zou vet zijn!
INDERDAAD dan is de day after tommorow europian version werkelijkheid..
maar die kans is nihil denk ik
weather without storms is no weather at all.
Ik niet... we moeten helemaal geen aanvoer vanuit het Zuiden hebben. Dan is het even 2 dagen leuk met een enorm sneeuwdek, maar dan schieten de temperaturen ook omhoog. Weg sneeuw.
Of ben ik nu de enigste die het snapt of juist gek is?
erg hoge temperaturen
extreme droogte.
En erg veel winterse neerslag (vant weekend)
Dus feitelijk kan het wel
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Ik niet... we moeten helemaal geen aanvoer vanuit het Zuiden hebben. Dan is het even 2 dagen leuk met een enorm sneeuwdek, maar dan schieten de temperaturen ook omhoog. Weg sneeuw.
De Lucht uit het zuiden komt ook over de Pyreneeen en het Franse Middelgebergte, waar het toch wel zeker koud is!
Juist uit het noorden wil ik het hebben een depressie die zich zeer snel ontwikkeld Een polar low