morgen avond flink wat sneeuw en donderdag verwacht hij ook een DIK PAK SNEEUW..
hij is positief...!!
Dan is Piet zeker opeens van gedachten veranderd.
Gisteren was de kans op een witte kerst nog 30-50% (volgens Piet).
Er komen overigens nog steeds sneeuwbuien voorbij.
Op dit moment (22:45) sneeuwt het hier.
morgen avond flink wat sneeuw en donderdag verwacht hij ook een DIK PAK SNEEUW..
hij is positief...!!
Vanmiddag was hij op omrop Fryslan, en zij exact het volgende:
Dinsdag: Sneeuw, Sneeuw en nog eens SNEEUW.
| Gewijzigd: 20 december 2009, 22:46 uur, door fries1984
hij is positief...!!
Poeh, aan de ene kant mag het stoppen met sneeuwen omdat Feyenoord dinsdag speelt aan de andere kant: HEERLIJK, die sneeuw.
Moet dan met de trein naar mijn vriendin voor de kerstviering.
Ik verwacht donderdag ook sneeuw. Had ik gisteren al op de kaarten gezien. Over de hoeveelheden durf ik nu nog niets te zeggen. Dat wordt op zijn vroegst dinsdag of als de kaarten gelijk blijven morgenavond misschien al wel
Gisterenavond toch op pad gegaan van Zoetermeer naar Valkenswaard, zoals verwacht zonder problemen.
Maar rond het middaguur vandaag dus weer terugrijden was andere koek..........
Heb niet echt een angstig, onveilig gevoel gehad, maar aardig wat uitglijders meegemaakt.
Valkenswaard uitkomen tot aan de ring Eindhoven ging goed, hoewel niet al te snel.
A2 tot aan Den Bosch ging eigenlijk ook prima, daar begon het te sneeuwen.
Pas bij Vianen ging het falikant mis, het zicht werd steeds slechter, hele snelweg volgesneeuwd en slechts wat
bruine spoortjes om te volgen. Aardig wat stilstaande, geschaarde en glijdende auto's.
Vervolgens de A12 op, tot voorbij Woerden was het max 20 km/u en maar raden waar de rijstroken waren.
Na Woerden ging het tot aan afslag Zoetermeer weer prima. Tot aan mijn huis in Zoetermeer ging het hobbelend over de sneeuw, vervolgens inparkeren, en daar ging het fout
Ging niet meer voor of achteruit, uiteindelijk hebben de buurman en een paar voorbijgangers me in het parkeervak geduwd, na 3 uur rijden in totaal. Helaas gaat auto nu weer niet voor of achteruit, dus of en hoe ik morgen weg kom.......
Dagje thuiswerken klinkt erg aantrekkelijk
http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx?t=...JOED20DEC09.wmv
Let op: alles is natuurlijk in het Fries !
uitzending hart van nederland heb ik gevolgd en hij had al voor zijn weerbericht wat verklapt ....ik hoorde alleen maar SNEEUW! dus dat is een goed teken dat piet dat zegt....ennee ondertussen ik dit typ zegt hij voor het zuiden natte sneeuw en/of ijzel..... en voor dinsdag verwacht hij FLINK WAT SNEEUW duss....das goed en hij geeft voor een witte kerst 50 %
ik weet niet wat ik moet geloven en verwachten iedereen is onzeker....
weather without storms is no weather at all.
Nee dus jan...als het wel zo is zeg het dan :SNEEUW SNEEUW SNEEUW.
Ik heb de kaarten voor dinsdag niet geplaatst omdat het slecht was..... Wat weet hij meer dan dat ik weet? Vooralsnog ga ik er niet vanuit iig maar als morgen de run beter is dan plaats ik die zeker op forum!!