Nog veel succes Jan!!
Dank je wel. Ik volg zijn berichten ook nog redelijk vaak in de Belgische media zoals Het nieuwsblad en Hln. Ik deel mijn mening met jou dat het zonde is dat ze hem aan de kant hebben gezet. Nu hebben ze ene Frank geloof ik maar die is zo voorzichtig als het maar zijn kan en die durft ook niet veel. Ook Sabientje vind ik wel oke Ik als Nederlander zijnde luister geregeld naar het Belgisch weerpraatje. De reden daarvoor is is omdat ik op 40 minuten afstand woon van de grens.
Mvg Jan
Vannacht en morgen is er inderdaad weer kans op sneeuw
[attachment=29236:jjjjjjjj...jjjjjjjj.pn]
[attachment=29237:llllllll...llllllll.pn]
Thanks Zoals ik het nu zie, wordt er dus toch de hele dag hier sneeuwval verwacht. We staan vroeg op en zien het dan wel! Gelukkig wel sneeuwkettingen bij ons
Ze hebben achter een auto een sneeuwbal gedraaid van +- 1,50m
Dat ding ligt er al de hele dag en er is nog flink wat sneeuw op gevallen en nu vriest het dus die kan morgen geen kant op
Die bal morgen harstikke hard en vast gevroren!!
Ze hebben achter een auto een sneeuwbal gedraaid van +- 1,50m
Dat ding ligt er al de hele dag en er is nog flink wat sneeuw op gevallen en nu vriest het dus die kan morgen geen kant op
Die bal morgen harstikke hard en vast gevroren!!
Foto?
morgen avond flink wat sneeuw en donderdag verwacht hij ook een DIK PAK SNEEUW..
hij is positief...!!
weather without storms is no weather at all.
morgen avond flink wat sneeuw en donderdag verwacht hij ook een DIK PAK SNEEUW..
hij is positief...!!
Als dat ding uit Schotland/Engeland nog komt dan krijgen we eerder ELLENDE.. maar ja dat is nu de grote vraag...
hij is positief...!!
Knap dat hij voor donderdag al een pak sneeuw verwacht. Ook ik zie dat op kaarten maar ben even voorzichtig. Dinsdag zouden we ook veel sneeuw krijgen maar is haast niets meer van over Maar kan me wel mee laten gaan in zijn "voorspelling"
hij is positief...!!
Joepi das mooi....
En voor vanavond en vanacht hier ook nog wat.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/