verkeerde info zou dan ook waarschijnlijk leiden tot minder forumleden en bezoekers
je verdient echt een dikke pluim hoor.. of nee doe maar ineens een hele kip !
Onweersdagen: 0
Ze groeien voor de kust per minuut lijkt het wel op buienradar
Tuurlek Jan het is niet om jou een veer in de k##t te steken maar teren en onjuiste info geven heb ik een schurft aan. zelf kan ik ook wel eens ouwe hoeren maar tot zo ver.
Ik vind iemand die het meent beter te weten moet zorgen dat hij zijn site vol met members zorgt te krijgen. en dan nog kunnen ze never in de schaduw staan van 0-0 Waar jij enorm veel tijd instopt en ook nog prodeo waar velen plezier als liefhebber van beleven.
Menings verschillen mogen er best zijn dat hoort ook zo. maar om steeds weer in herhaling te vallen krijg ik Aambeien van.
Een hele dikke warme uhm of koude pluim
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hoi jan mijn complimenten voor je voorspellingen, tot nu toe hebben we er veel profeit van.
Ik hoorde van een collega van mij over deze site en dat jij er voor 99% er goed bij zit.
Dankzij hem en jou hebben we verleden week alvast ingeslagen voor dit weekend omdat het bar en boos werd, iedereen verklaarde ons voor gek,petje af voor jou.
We volgen het weer voortaan wel via jou en deze site want op tv geloof ik er geen bal meer van.
keep up the good work.
gr, richard
Ze lijken boven land samen te klonteren en te activeren!! Hier in Elburg (20 km onder zwolle) vandaag een centimeter of 7 gehad dus er mag hier nog best wat bij!! Alles naar noord west gelderland!!!!
je zat er tot nu toe nooit ver naast!
echt een talent!
Ik hoop dat er vannacht nog wat sneeuwbuitjes binnendrijven
Jan een kippenren is er niets bij, zoveel veren behoor jij te krijgen.
ps. kan het ook een sneeuwstorm worden, als het niet te veel gevraagd is
Mijn complimenten.
We moeten jou bedanken jan!
Klopt dit toch volgens jouw kaartje hierboven....
--6,4 Het zakt al weer aardig maar dat moet ook ik noem dat consenveren voor de witte kerst.
Ik vraag me toch echt af of we toch wel wat zouden moeten verwachten van dat front boven Engeland, want het komt steeds dichterbij.
Zouden we er geen veeg van mee kunnen krijgen?
Toch weer een koude nacht zeggen de Duitsers, -10 tot -12 in het oosten!
Zo, ik ga lekker Top Gear kijken | Gewijzigd: 20 december 2009, 21:00 uur, door Buffell