kaarten voor de komende dagen, en vooral eigen gevoel.
Vanaf morgenavond weer kans op enige sneeuwval, zo ook dinsdag.
1e kerstdag un dooi aanval met eerst sneeuw, daarna overgaand in regen,
zo denkt buienradar.nl en het KNMI er dus over.
geloof er geen hol van.....vanuit het zuiden! dan word toch juist warme lucht aangevoerd? of zie ik dat nou verkeerd?
weather without storms is no weather at all.
En op de 29-12 bijna 15 cm sneeuw en op kerstavond 24-12 bijna 8 cm
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Nee, vanuit het zuiden wordt relatief koude lucht van het middenland van Frankrijk aangevoerd.
Dus het is zeker mogelijk dat er een sneeuwgebied komt vanuit het zuiden!
Dan moet je echt wel eens dringend de kaarten analyseren, dan wordt het wel snel duidelijk .
+ schat de kans op een witte kerst ook maar laag in. Het zal eerder een papperige grijze sneeuwkerst zijn en dat is nu ook niet direct romantisch..
WS | Gewijzigd: 20 december 2009, 19:27 uur, door WeatherService
Dat vind ik vreemd omdat gladheid op zich geen reden is voor een weeralarm.
IJzel (op grote schaal) is wel een criterium maar hieraan wordt volgens mij niet voldaan.
Is het KNMI nu weer verkeerd bezig of heb ik het mis?
WAAW ! als ik dat zo zie krijgen wij deze nacht nog redelijk wat sneeuw in mijn gemeente
had ik niet verwacht. voor degene die het niet weten liggen. kijk naar het uiterste rechterhoekje van de kustlijn van belgie. ik zit daar een cm (op de kaartjes dan ) onder
ziet er goed uit vind ik !
sorry kaartjes doen het niet .. weet nie hoe ik dat moet doen
Onweersdagen: 0
en meteen de reden erbij zetten graag:D
wel doen!!
Ikzelf geloof er vrijweinig in omdat de meeste dooiaanvallen zien aankomen...en dat zie ik nooit echt zitten
+ schat de kans op een witte kerst ook maar laag in. Het zal eerder een papperige grijze sneeuwkerst zijn en dat is nu ook niet direct romantisch..
WS
Hier gewoon witte kerst hoor daar hoef ik geen kaarten voor te inzien de hele week temp onder 0 --5,0gr en vande week nieuwe verse sneeuw en er is totaal zo,n 60 cm gevallen dus komt nog meer bij. wil het een groene kerst worden moet het vanaf nu warm water gaan regenen in tegendeel vriest het nu al weer --6,0 gr.
word je nou niet sagerijnig van ?? ( kustbewoners )