Zonet leek het even stil te vallen maar nu weer zware sneeuwval, wel kleine vlokjes, maar het komt met bakken uit de hemel!
Wat een geweldige dag, maar goed dat ik vandaag/morgen neit terug hoef naar mijn kamer in Breda, want dat was me nooit gelukt, LOL
Zonet leek het even stil te vallen maar nu weer zware sneeuwval, wel kleine vlokjes, maar het komt met bakken uit de hemel!
Wat een geweldige dag, maar goed dat ik vandaag/morgen neit terug hoef naar mijn kamer in Breda, want dat was me nooit gelukt, LOL
Hier in ulft is het nu ook lekker bezig .
Ligt nu al een best pak!
Ligt nu al een best pak!
M'n vader heeft een halfuur geleden sneeuw weggehaald uit de oprit en in de achtertuin, maar hij kan serieus nu alweer gaan scheppen, want er ligt alweer 3cm! En zware sneeuwval 'as we speak' Op naar de 15/20 cm!
Haha ja inderdaad, hier is het sneeuw ook een uurtje geleden weg gehaald, maar er ligt weer een hoop .
15/20 cm moet makkelijk lukken als het zo doorgaat
Stuur alle sneeuwbuien maar deze kant op, want het is een schitterend gezicht. Het winterse plaatje is nu compleet.
Het vervelende is wel dat ik er zo dadelijk door moet met de auto.
15/20 cm moet makkelijk lukken als het zo doorgaat
Ja deze bui gaat als het meezit nog wel driekwartier door, hopen dat die buien wie nu daarachter liggen, die felle, dat die het oosten ook nog halen, dan kan het wel eens tot diep in de avond duren voordat het hier echt droog wordt!
En vanavond en vanacht nog sneeuw jan ????
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
En vanavond en vanacht nog sneeuw jan ????
vannacht klaart het op en gaat het -3 tot -7 (reken maar op plaatselijk -10) vriezen en morgen in de namiddag neemt de bewolking weer toe en plaatselijk wat lichte sneeuw.
Het is de aanloop tot dinsdag, die weer meer sneeuw zou brengen volgens de berichten.
Het vriest 3 tot 7 graden, vlak aan zee ligt de temperatuur dichtbij het vriespunt. Maandag overdag is er nu en dan zon. In de middag neemt de bewolking van het zuiden uit verder toe, gevolgd door wat sneeuw. ( www.buienradar.nl ) | Gewijzigd: 20 december 2009, 16:11 uur, door Buffell
Niet alleenWest-Vlaanderen, ook een groot deel van NL zo te zien
Hij koerst richting NL, krijgen we ook daarmee te maken?
how foutje, negeer de bovenste maar | Gewijzigd: 20 december 2009, 16:14 uur, door Buffell