De ene vertrekt nu uit nederland ?
Niet persoonlijk of kwetsend bedoeld, maar wel grappig/ironisch dat je Weatherman heet en in principe net zoals de meesten van ons een leek bent | Gewijzigd: 20 december 2009, 15:17 uur, door Buffell
sneeuwdek is hier ongeveer 11 cm en ziet er allemaal mooi uit.
veel mensen denken aankomende week aan een verzachting, het zou inderdaad iets warmer kunnen worden maar niet getreurd.
de temperaturen gaan weer dalen vanaf volgende week http://www.wetteronline.de/wotexte/redaktion/trend/
Zij hebben bijna altijd gelijk dus we wachten het af, in ieder geval de kans op sneeuw is goed aanwezig en vorst blijft dichtbij.
marcel
haha ja gewoon een leuke naam.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
MKA Haaglanden (HMKA Piket)
1520335 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
Hoofd Sectie Geneeskundige Hulpverlening Ambulance Haaglanden
1520320 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
MKA Haaglanden (CvD-G Persoonlijke code)
1520300 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
OvDG Ambulance Haaglanden
1500046 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
TAS-46 Opleidingen Brandweer Den Haag Haaglanden
1500014 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
Brandweer Haaglanden (Onbekende code)
maar leuk dek, genoeg om van te genieten.
Jij mag niet klagen! Hier in zwolle is misschien 2 cm bijgekomen, meer niet.
Heb ik hier naar uitgekeken de afgelopen 2 dagen??
MKA Haaglanden (HMKA Piket)
1520335 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
Hoofd Sectie Geneeskundige Hulpverlening Ambulance Haaglanden
1520320 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
MKA Haaglanden (CvD-G Persoonlijke code)
1520300 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
OvDG Ambulance Haaglanden
1500046 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
TAS-46 Opleidingen Brandweer Den Haag Haaglanden
1500014 15:13:48 20-12-09 GROUP **** GRIP 1 Opschaling in verband met extreme weersomstandigheden. GRIP 1 ****
Brandweer Haaglanden (Onbekende code)
ze verwachten nog alwat daar aan ongelukken ed
Eerst al het (verlate) KNMI weeralarm, daarna gevolgd door een alarm van Rijkswaterstaat.
De NS/Prorail en de rest van het openbaar vervoer geeft het ook al op.
Daar achteraan komt dan nog Schiphol.
Hoe nu verder?
Zitten we bij de pakken neer of doen we er iets aan?
| Gewijzigd: 20 december 2009, 15:33 uur, door Han
Ik snap die grip 1 niet en opschaling er is niets aan de hande en opschaling grip 1 voor verwachting nog nooit meegemaakt.
LOL @ Jan.....Alleen daar kan niemand posten, net als in zoveel topics alleen jij of aangewezen personen....
Klopt we willen niet dat daar ook discussie wordt gevoerd en daarom hebben we ook dit topic geopend.... Anders is het helemaal niet meer te overzien
Ik snap die grip 1 niet en opschaling er is niets aan de hande en opschaling grip 1 voor verwachting nog nooit meegemaakt.
heeft denk ik ook met de vooruitzichten te maken. Het is nu licht aan het dooien in de omgeving van Den Haag. Als de ontdooide sneeuw dan over 2 uur weer gaat aanvriezen dan heb je toch een spek gladde weg.
grip 1 is bronbestrijding gelet op wie er gealarmeerd zijn officieren van dienst centralisten ed vermoed ik het voor zijn van grote drukte door ongevallen door gladheid/ijzel het is boven nul in die regio
Rond 15:00 werd 'GRIP-1' afgekondigd. Dit zorgt ervoor dat er overleg opgestart wordt tussen de diverse instanties; en tussen de hulpverlenende instanties en de gemeente. Directe aanleiding is het feit dat met name ambulances niet meer overal kunnen komen; en de hulpverlening op sommige plekken in de regio dus in gevaar komt.