Overige deel van nederland zal groen zijn met kerst.
Momenteel droog en --4,2gr.
Greetz/..
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Zullen die buien op de Noordzee zich nog ontwikkelen?
zo zit ik ook mama, het blijft super mooi al die sneeuw. Is hier op dit moment droog.
Tja, wilde deze auto weg doen binnenkort, had niet verwacht dat ik nog winterbanden nodig zou hebben. Ieder jaar met winterbanden gereden en dit jaar nog niet gekocht, omdat ik eerst een andere auto wilde kopen. Deze auto hebben we nog niet zo lang, vandaar dat we hier ook de winterbanden niet voor hadden van vorig jaar bijvoorbeeld...
Wel een leuk avontuur zo Misschien straks foto's..
Zondag en waarschijnlijk ook dinsdag zal het opnieuw veelvuldig gaan sneeuwen. Doordat de temperaturen volgende week wellicht minder zullen oplopen dan aanvakelijk verwacht, kan die sneeuw blijven liggen tot en met volgende week vrijdag en zaterdag.
De weersite weerplaza.nl meldt: 'De weermodellen geven al dagen aan dat vanaf 23 december de temperatuur omhoog gaat en de sneeuw dus zal gaan smelten. De laatste berekeningen lijken echter een ander inzicht aan te kondigen. De weermodellen blijven de kou in Nederland houden tot en met de kerstdagen, mogelijk nog langer.'
Door de aanhoudende kou is de kans reëel dat de sneeuw die deze dagen valt, tot en met de Kerst zal blijven liggen, voorspelt ook het KNMI. Het weerinstituut wijst er wel op dat het aan de kust warmer kan worden en de kans op een witte kerst daar dus kleiner is.
Meteo consult
Ook volgens weerman Reinier van den Berg van Meteo Consult in Wageningen is een witte Kerst vrijwel zeker. De sneeuw die er reeds ligt, zal voor de kerstdagen niet zo makkelijk verdwijnen, denkt hij. Dat meldt de Telegraaf.
Piet Paulusma
Ook Piet Paulusma sluit een witte Kerst niet uit, al is hij op zijn blog wat voorzichtiger. ' Hoewel de dooiaanval lijkt te slagen, ziet het er niet heel erg overtuigend uit. Rond de Kerst probeert koude lucht vanuit het noorden weer terrein te winnen. Voorlopig ga ik uit van een groene Kerst, maar ik sluit een verrassing nog niet helemaal uit..
weather without storms is no weather at all.
Dit vind ik toch wel de 'sneeuwerigste' foto die ik gezien heb vandaag..
Hier is het trouwens al weer een tijdje droog, alles is mooi wit, er is een leuk laagje sneeuw gevallen!
Vreemd hoor, normaal verwacht Piet in september al met 80% zekerheid een witte kerst