Zit je precies in dat ronde plukje waar geen neerslag is haha. Hier nogsteeds lekker sneeuw. Net was het dek 10 cm. Op naar meer met -1 op de teller. | Gewijzigd: 20 december 2009, 12:12 uur, door Krelisje
Beetje late reactie...
Maar bij die geposte plaatjes snappen veel mensen, waaronder ik haha, niet veel van. Waar komt het vandaan, waar gaat het heen, hoe lees je daaruit sneeuwval of koude, hoe verhoud zich dat tot de komende uren/dagen?... etc.
Begrijp je? Jij kent die kaarten van haver tot gort.
Vreet je niet op aan mijn kritiek, ik volg je op de voet in tegenstelling tot de mainstream voorspellers die er maar een zootje van maken (ultiem compliment). Maar als jij die kaarten telkens post heb ik zoiets van:"Euh... ja... oke... dus?"
Maar bij die geposte plaatjes snappen veel mensen, waaronder ik haha, niet veel van. Waar komt het vandaan, waar gaat het heen, hoe lees je daaruit sneeuwval of koude, hoe verhoud zich dat tot de komende uren/dagen?... etc.
Vreet je niet op aan mijn kritiek, ik volg je op de voet in tegenstelling tot de mainstream voorspellers die er maar een zootje van maken (ultiem compliment). Maar als jij die kaarten telkens post heb ik zoiets van:"Euh... ja... oke... dus?"
duidelijk uitgelegd nu de beurt aan jan
weather without storms is no weather at all.
Zal wel moeten wachten denk, nog steeds droog
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik zal bij de volgende kaartjes pijlen bij gaan zetten waarvan ik denk dat het heen zal gaan. Je kan er voor 100% vanuit gaan dat alles in de vorm van sneeuw gaat vallen behalve in het noordwesten van het land want daar is de temperatuur boven 0. Wat betreft de komende dagen ga ik nu liever geen aandacht aan besteden. Dat komt vanavond of anders morgen wel. En dank je wel voor je compliment
maar het is zeker interessant voor de winterliefhebbers om te zien wat er na kerst gaat gebeuren!!!
ik verwacht dat de kou helemaal terug komt met weer strenge vorst in de nachten
Als je het op de voet volgt, dan zou je toch zeggen dat je door te lezen wel iets opsteekt.
Lees ook eens een paar pagina's terug of desnoods deel 1,2,3 en 4. Dan wordt het duidelijk. Elke keer dezelfde vragen werken wat mij betreft topicvervuilend... (niet persoonlijk bedoeld)
ik ga op de fiets naar het werk
lees vanavond om 23.30 uur wel weer wat jullie allemaal gepost hebben
veel plezier allemaal vandaag met de sneeuw
en ik zie vanavond wel wat er allemaal bij gevallen is als ik weer op de fiets naar huis mag
have fun