Om op je eerdere vraag terug te komen, er is hier 4 cm bijgevallen sinds vorige donderdag. Dus dat valt nog mee. Maar het gaat hier nog wel lekker door.
Ik kan niet meer door mijn dakvenster kijken, ligt vol met sneeuw, ik krijg ze zelfs niet meer open van het gewicht.
Heb je je kachel toevallig aangezet, want regen is het zeker niet
En waarom weet ik dat:
1) ik woon ook in Haarlem, en bij mij is het gewoon droge sneeuw
2) door de warmte in je huis smelt het sneeuw meteen op je raam (dat is bij mij op de ramen ook)
Dus kortom, ook in Haarlem is het gewoon nog sneeuw
Er er valt nog steeds sneeuw, dus er komt nog meer bij.
De vraag is echter, zullen we vandaag de criteria voor een weeralarm bereiken of blijft het bij een waarschuwing?
Zie
http://www.knmi.nl/cms/content/31830/crite...eeralarm_sneeuw | Gewijzigd: 20 december 2009, 10:34 uur, door Han
en zie ik goed dat het morgen in de loop van de ochtend/middag droog wordt?
Als ik op dit onderstaand kaartje kijk klopt het niet.....
terwijl ik gisteren op kaartjes had gezien dat het nog tot na de middag zou duren eer het stopte.
nuja ik ben ook al dik tevreden met de sneeuw die er al lag en degene die er deze nacht bijgekomen is ligt er nu een totaal van 10 cm !
Debbieke,
Als ik zo kijk naar buienradar.be zal het bijna gedaan zijn met sneeuwen boven Belgie. Een bui hier of daar zou nog wel tot de mogelijkheden kunnen behoren. Afwachten wat ons de komende dagen zal brengen.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buit...091220_Storm_VS
gaat over de VS maar ook over de noodtoestand die in Frankrijk is uitgeroepen.
Als ik zo kijk naar buienradar.be zal het bijna gedaan zijn met sneeuwen boven Belgie. Een bui hier of daar zou nog wel tot de mogelijkheden kunnen behoren. Afwachten wat ons de komende dagen zal brengen.
het is hier al gestopt met sneeuwen franky
Onweersdagen: 0
Ze hadden al een aangepaste dienstregeling dit weekend maar ze beperken dit nu nog meer.
Ook fijn als je juist de auto wilt laten staan en met het openbaar vervoer wilt reizen....
Veel erger is wat er morgen gaat gebeuren, dat is een gewone werkdag.
Als het een beetje tegenzit krijg je weer dezelfde ellende als afgelopen donderdag.
Houdt u rekening met vertraging, extra overstappen en uitval van treinen.
Raadpleegt u voor een actueel reisadvies de NS Reisplanner .
Er rijden zeer beperkt of geen treinen tussen:
•Deventer - Zwolle
•van en naar Den Bosch
•Leeuwarden - Stavoren
•Leeuwarden - Harlingen
•Nijmegen - Den Bosch
•Amersfoort - Apeldoorn
•Amersfoort - Nijkerk
•Leiden - Den Haag
In de loop van de dag wordt bekeken of er maandag 21 december ook een aangepaste dienstregeling noodzakelijk is. Via deze pagina houden we u op de hoogte.
Excuses voor het ongemak.
Dat hoeft niet zo te zijn ; de depressie trekt nu nog zuidelijk maar het is mogelijk dat deze wordt meegenomem in w-nw (en dat is naar Nederland)