WAARSCHUWING: In het gehele land moet de komende uren rekening worden gehouden met sneeuwval. Naast gevaar voor gladheid, moet het verkeer ook rekening houden met een soms sterke zichtverslechtering doordat de wind de sneeuw verstuift. Vandaag krijgen we te maken met een winterse dag. Vanuit het westen uit komen er geregeld sneeuwbuien voor die in de kustgebieden ook nog gepaard gaan met onweer. In het binnenland en in het oosten van het land kan het goed enige tijd goed door sneeuwen. De beste paieren voor sneeuw zijn voor het midden en het zuiden van het land. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer -2 graden in het oosten tot zo'n 0 graden in het westen van het land. De wind is zwak tot matig boven land 2-3 bft en aan de kust staat een vrij krachtige tot soms een krachtige wind 5-6 bft en komt vanuit het noordwesten. Vanavond vallen er aan de kust, midden en in het noorden van het land nog enkele sneeuwbuien die in de kustgebieden gepaard kunnen gaan met onweer. In het zuidoosten wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 0 graden. Vannacht krijgt heel het land weer te maken met sneeuwbuien en de temperaturen voor vannacht zijn ongeveer -6 graden in het zuidoosten tot zo'n 2 graden op de Wadden.
Hieronder ziet u een aantal sneeuw kaarten voor vandaag en morgen.Het beeld wat ze weergeven klopt in mijn ogen niet met wat ons te wachten staat.
Hieronder ziet u een aantal sneeuw kaarten voor vandaag en morgen.Het beeld wat ze weergeven klopt in mijn ogen niet met wat ons te wachten staat.
Want ?
@rdf: natuurlijk snap ik je reactie, maar ik frustreer mij gewoon enorm doordat de KNVB net zo dom is als Arriva; spoorloos... | Gewijzigd: 20 december 2009, 10:15 uur, door stef-c
Heerlijk nog tot ongeveer 12-13.00 uur sneeuw!
Hierzo nu minimaal 5 cm extra erbij! De bussen zijn gestopt met rijden en zelfs de sneeuwploegen rijden niet!
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Vertel Jan is het nog erger.
En het Zuiden de beste papieren Joepi
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
terwijl ik gisteren op kaartjes had gezien dat het nog tot na de middag zou duren eer het stopte.
nuja ik ben ook al dik tevreden met de sneeuw die er al lag en degene die er deze nacht bijgekomen is ligt er nu een totaal van 10 cm !
Onweersdagen: 0