Is het niet een beetje overdreven om van geel in het westen meteen een code rood voor midden en oost NL te geven
Nee hoor kijk maar op buienradar het oosten krijgt het meenste sneeuw. het is hier al een half uur bar en boos met die sneeuwjacht.(storm) 6 Bft.
Greetz/..
;)
Neemt niet weg dat het hard kan sneeuwen | Gewijzigd: 20 december 2009, 09:56 uur, door stratocumulus
Ook ik werd wakker in een witte wereld joepi!
Op dit moment ligt er denk een cm of 5 en sneeuwt maar door en het waait het hard.
Wel vindt ik het jammer dat ik niet heb gezien dat het begon te sneeuwen, iemand enig idee hoe laat het ongeveer is begonnen hier in het zuid/oosten?
Al zeker anderhalf uur, aangezien ik toen de deur uit ging op weg naar Eindhoven, en er inmiddels aangekomen ben. Tip: ga niet autorijden, het was echt erg link op de weg.
In Groningen en omgeving (Stad en Ommeland) rijden weinig tot geen treinen, de bussen zijn om kwart voor 10 teruggekeerd naar de standplaats omdat het gewoon niet verantwoord is te rijden.
Mensen wordt geadviseerd thuis te blijven.
Maar wat gebeurt er wel?
Het veld van de Euroborg voor FC Groningen - Heerenveen wordt goedgekeurd.....
Volgens mij is dat vragen om moeilijkheden...
In Groningen en omgeving (Stad en Ommeland) rijden weinig tot geen treinen, de bussen zijn om kwart voor 10 teruggekeerd naar de standplaats omdat het gewoon niet verantwoord is te rijden.
Maar wat gebeurt er wel?
Als je nu begint met lopen kun je er wel op tijd zijn.
Toch gek dan ik val ook in dat rode gebied.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Maar wat gebeurt er wel?
Ik snap het wel de kassa moet rinkelen want financien zijn niet te best. maar wie zich waagt de weg op te gaan verklaar ik voor gek!!
En kan haast niet geloven dat het door gaat. want het sneeuwt hier bij de beesten. hoorde net op RTV NOORD Openbaar vervoer geheel stil en snelwegen verslechteren snel. en zelfs roepen ze van onweer.
daar gaat het mij niet om.
het gaat om de veiligheid van de mensen die wel heen willen.
en wat te denken van de veiligheid van de supporters en spelers van Heerenveen?
als die slim zijn blijven ze gewoon in Friesland.
ik zou graag heen willen hoor, daar niet van, maar ik vind het niet verantwoord, plus praktisch onmogelijk omdat er altijd ontzettend veel volk met het openbaar vervoer komt wat nu zo goed al plat ligt.
dat slaat ook nergens op want als de wedstrijd vandaag wordt afgelast dan word hij op een andere datum ingehaald dus de gekochte kaarten blijven geldig, plus dat 90% van de plaatsen bezet zijn door seizoenkaarthouders.....
Is inderdaad niet echt over nagedacht dan, als de bussen al terugkeren naar remise............dat gebeurd hier in ieder geval niet snel.
Ik hoop maar dat er geen ongelukken gaan gebeuren dan
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Oeps maar ik moet om 17:00 beginnen met werken, en lopen is ook zo ver
hier in delft arctische toestanden, 19cm sneeuw op dit moment and stil counting!!!
volgens mij kwam er net een ijsbeer door de tuin lopen????
O.V. ligt stil, mensen word geadviseerd thuis te blijven etc. MAAR als echte weerfreak dadelijk toch lekker naar buiten en misschien ff naar het tuincentrum in pijnacker, oliebolletjes eten in de sneeuw met vrouw en kids.
HEERLIJK DIT!!!!!!!!
Ik hoop dat iedereen ,op welke manier dan ook heel veel plezier mag beleven aan het mooie weer van nu.
Ik hoop maar dat er geen ongelukken gaan gebeuren dan
ik hoop dat de mensen zelf zo slim zijn om thuis te blijven.