Is daar veel sneeuw gevallen? Trouwens kalm aan bij de weg bij donker is het levensgevaarlijk met slecht zicht.
Greetz/..
Achja, we zien het wel hoor het is in ieder geval al weer mooi wit, veel gestuif hier!
Even geduld hebben er komt nog genoeg aan vanuit engeland het moet nog beginnen.
Wind neemt hier nog steeds toe heel vlagerig.
Greetz/..
Hier in Heerenveen veel woei en redelijke sneeuwval, geen dikke vlokken (nog). Op 3fm heeft men het over dooi, terwijl Jan toch duidelijk een koud dagje voorspelt, ook voor morgen. Ik ben een Jan believer, laat komen die dikke sneeuw
Ik vraag me af of de kerk straks wel door gaat. niemand kan komen, laat staan de voorganger die uit een ander dorp moet komen, denk dat ze ingesneeuwd zijn.
we wachten het af! Ga ff happie eten dan maar ff skikleren aan en naar buiten!
JPP
Ik vraag me af of de kerk straks wel door gaat. niemand kan komen, laat staan de voorganger die uit een ander dorp moet komen, denk dat ze ingesneeuwd zijn.
we wachten het af! Ga ff happie eten dan maar ff skikleren aan en naar buiten!
JPP
Wij gaan ook vanochtend niet naar de kerk. Alle wegen zijn gewoon niet begaanbaar, ze hebbenn iet gestrooit:S
Greetz/..
dank je wel,net terug...spekglad buiten en een harde wind..wel mooi om die sneeuw in een krul (a la windhoosje)te zien
Het is nu gestopt met sneeuwen,komt er nog meer aan,hier denk 5 cm gevallen
Lantaarnpaal boven m'n beeldscherm uit m'n slaapkamerraam te zien, lekker handig
Niet dat ik wel naar de kerk ga, maar daar heb ik ook mijn redenen voor. Die liggen in elk geval niet aan het weer. Dat heeft meer met mijn ontdekkingen betreft het hele kerkwezen te maken. | Gewijzigd: 20 december 2009, 07:50 uur, door Ne0