en wow HIGH RISK nice
http://www.meteoservices.be/be/home/weer/n...dar/belgie.html | Gewijzigd: 20 december 2009, 01:31 uur, door zinniz
Winterprik wordt MOKERSLAG
+
Weersverwachting Benelux - Ardennen
Zeer koud vandaag in de Benelux. Vanochtend vroor het in Gelderland lokaal 18 graden. In het westen was het minder koud. Vanmiddag blijft het pittig vriezen: in de Hoge Venen (Ardennen) maxima beneden -10 graden. In het westen wordt het tussen -3 en -6 graden. Vanavond in het westen kans op enkele sneeuwbuien. Verder prima ‘langlaufweer’ in het noorden van het land. De komende nacht in het westen sneeuw en stuifsneeuw. Zondag overdag ook elders sneeuw (tussen 5 en 10 centimeter verse sneeuw), stuifsneeuw (aantrekkende zuid tot zuidwestenwind, later ruimend naar west) en gladde wegen. Veel overlast dus. De minimumtemperaturen lopen de komende nacht uiteen van een paar graden onder nul in het westen en -10 in het oosten van Nederland en nog -12 in de Ardennen.
Maar dat wisten we al vanop het forum | Gewijzigd: 20 december 2009, 01:37 uur, door zinniz
Hopp uiteraard op meer, in de tussentijd haalt de wind al aardig aan hier.. let it snow let it snow....
ga er maar niet meer op wachten denk ik... Morgen ochtend veel sneeuw hoop ik..
Waaronder wellicht 2 uur lichte sneeuw, 2 uur matige sneeuw en 4 uur zware sneeuwval. | Gewijzigd: 20 december 2009, 03:15 uur, door just0408
Na het zien van dat kaartje waarin Ned. Limburg toch ook een stukje rood meepakte had ik toch wel heel even het "YESS" gevoel.
Het zal toch wel niet zo mogen zijn want vandaag pakten we wederom geen enkel vlokje mee hier....
We hebben nu maar liefst 1,5 cm...op naar de 2 cm zou ik maar zeggen...
Hoop net als 1979 met duinen van 2 a 3 mtr. maar zal wel niet zo,n vaart lopen,
--8,1
En met die wind is de gevoels temp, --20gr.
Greetz/..