Dit zijn voorlopig eerst die noordzeebuitjes die 'wat sneeuw' brengen. Hier is nog helemaal niks gevallen, ja twee vlokken.
Wat ik hiermee wil zeggen is: Dat het echte werk nog moet komen dus!!
Ik duik nu de kroeg in!
Nouja kan je net zo goed tot 4 uur in de kroeg blijven hangen, veel leuker, hahaha.
Veelplezier en drink er maar een van ons!
Weergegevens uit Belgie zijn meer dan welkom.
Dendermonde (Belgie) -7 en nog steeds droog
Het is nu jammer genoeg gestopt met sneeuwen, maar dat was wss een enkel verdwaalde bui (zie neerslagradar). Vannacht komt het echte werk!
En terecht....! Het vlokt wat, maar om nu te zeggen "Het Sneeuwt"....
Capelle (Oost Rotterdam nog niets te zien, er staat wel een goede wind)
kijk eens op de voorpagina van winter-online.nl
Dat wachtwoord kan je toch wel krijgen van je zus...?
"To prevent the bad weather conditions of tomorrow, Brussels Airlines offers the possibility to all its passengers with tickets for tomorrow to change their booking to a later date without any fees.
Brussels Airlines allows passengers to avoid any disturbances that might know Brussels Airport due to bad weather.
The change is possible via the call center of Brussels Airlines - 0902 51 600 - sales office at the airport or through the travel agency that sold the ticket.
Website : Brussels Airlines"
Dat spreekt boekdelen!
en omdat ik toch voor de honden moet zorgen ga ik die maar in de sneeuw uitlaten tegen 00.00 uur
gister vonde ze het heerlijk ze rende kei hard door de sneeuw daar geniet ik dan van he
en mn kat is ook niet bang van kou en sneeuw hij rolt er zelfs in
nja ik ga gewoon lkkr lantaarnpaal staren
ik droom zelfs over sneeuw de laatste nachten haha | Gewijzigd: 19 december 2009, 21:03 uur, door daniielle22
groeten marieke, en een prettige avond nog.