En hij had het ook over dinsdag waar we dus nog meer sneeuw zouden krijgen. Na dinsdag zou het warmer worden met max temp van 2°C, maar dat zou niet voldoende zijn om de sneeuw te doen smelten. Maw Kerstmis zou dit jaar ééntje zijn van de witte soort.
En nu begint het hier ook te sneeuwen! Horizontaal wel te verstaan
19 CM (ik mat 18 cm gister) betekend niet dat er geen 15 ligt, maar i.i.g. 15.
noem het maar gemakzuchtig afronden...
en zover ik weet is er maar 1 Workum ja...
en hier sneeuwt t nu ook licht inderdaad. | Gewijzigd: 19 december 2009, 19:56 uur, door JPP
De huidige buitjes gaan west - oost over het land. en horen niet bij de depressie, maar een soort occlusie.
de eerste flarden bewolking van de depressie bereiken nu al het noorden. drijven noord-zuid.
Op de radar is te zien dat hier nog geen neerslag uit valt. terwijl het op de sateliet behoorlijk wit lijkt.
De sneeuw van morgen zit dus niet in de eerste 'staart' maar meer bij de kern in de depressie zelf, of moet dat nog ontwikkelen??? | Gewijzigd: 19 december 2009, 20:00 uur, door JPP
lees ff het weerbericht op de voorpagina daat staat heeel wat anders
De wegen zijn droog dus daarom wordt het niet glad. De uitzondering natuurlijk daar waar sneeuw ligt en waar sneeuw is gesmolten.
Waar het met dit weer vooral om gaat is wanneer ga je de weg op. Daar is dus waar bij veel strooiploegen de pleuris uit breekt domweg om dat ze op het verkeerde moment met het verkeerde spul de weg op gaan.
Op dit moment heeft zout geen zin. Pas als het begint te sneeuwen moet je gaan vegen schuiven en strooien.
Nouja, ik ga het er toch maar op wagen, tot zo allemaal!
3 mogelijkheden:
1 je PC naar beneden
2 laptop kopen
3 Senseo naar boven