Het oosten pist (ALWEER) naast de pot, als ik het zo hoor? Alles gaat over het westen en noorden...
Hey, niet zo negatief mede-achterhoeker! Het meeste aantal cm sneeuw dat gaat vallen lijkt het hoogst te zijn in het westen/noord-westen. Maar daar is de kans ook het grootst dat er natte sneeuw gaat vallen morgen en misschien kan gaan dooien door de depressie die er aan komt. Persoonlijk denk ik wel dat we hier morgen wel een aantal cm echte sneeuw kunnen verwachten
is dat erotisch bedoelt?
maar weer ontopic XD
Mwoahahaha nou nee niet bepaald. Maar aangezien ik daar momenteel genoeg van heb, is dat het meest betrouwbaar
Anywho, hier nog geen sneeuw. Op buienradar lijkt het weer een beetje op te lossen voordat het Workum raakt.
Ach... morgen kunnen we ons lol op, ik weet het zeker!
Bewolking kwam wel opzetten
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Rare dingen, die sneeuwbuien, ze spelen een beetje verstoppertje.... zo zijn ze er, en zo zijn ze weg | Gewijzigd: 19 december 2009, 19:14 uur, door stratocumulus
ik snap meself ook soms niet
Maakt niet uit, ik stond net ook te stuiteren omdat ik "zag" dat het sneeuwde hier onder de lantaarnpaal. Om het zeker te weten haalde ik mijn man erbij die zag niets! Ik ben nog buiten gaan voelen maar er was echt niets gevallen..
Ik weet zeker dat als ik nog lang naar die lantaarnpaal staar dat er een soort van Uri Geller efect optreedt, die paal gaat krom!
ik snap meself ook soms niet
ik kijk nu ook al stiekem tegen keihard beter weten in, whaha.
Dat kaartje is voor duitse hoveniers daarop kunnen ze zien wanneer ze in holland grasmaaien moeten.
PS: bekijk eens de actuele temperaturen !!! Neem daar een screenshot van en bewaar die in de archieven, want zo'n temperatuurverschillen met 100 km meer naar het westen zijn enorm! Dit gaat wat geven vannacht en morgen!
Graag een waarschuwing van WeatherServices en denk ik ook wel Onweer-Online: Wie de komende dagen in België en Nederland niet buiten hoeft, gelieve binnen te blijven, want het wordt echt wel gevaarlijk..
WeatherServices
PS: bekijk eens de actuele temperaturen !!! Neem daar een screenshot van en bewaar die in de archieven, want zo'n temperatuurverschillen met 100 km meer naar het westen zijn enorm! Dit gaat wat geven vannacht en morgen!
Graag een waarschuwing van WeatherServices en denk ik ook wel Onweer-Online: Wie de komende dagen in België en Nederland niet buiten hoeft, gelieve binnen te blijven, want het wordt echt wel gevaarlijk..
WeatherServices
screenshot gemaakt en opgeslagen, ben benieuwd of er echt polarlow praktijken zullen komen. De kans acht ik klein, anders hadden meerdere mensen hier van al bericht gemaakt. Toch help ik het hopen!
WeatherServices
maak je nou gekheid, of is dit serieus...?????
kijk maar ff deze link: http://www.wetterspiegel.de/de/europa/niederlande/3-42.html | Gewijzigd: 19 december 2009, 19:29 uur, door JPP
ff mn dochtertje van ruim 2,5 naar bed gebracht gelijk 4 pagina's achter...:S
ik haar trouwens verteld dat er morgen als ze wakker wordt een nieuw dik pak sneeuw ligt...
nu maar hopen dat het uitkomt. heb er alle vertrouwen in, ligt hier nu ook nog 15 cm dus...
Het was wel erg koel op 't ijs maar toen ik de temperatuurlijn van vanmiddag zag kon ik die toch niet echt geloven: het kwik is niet boven de -8 uitgekomen. Op dit moment alweer ruim 10 graden vorst wat 't ijs voor morgen dus wat betrouwbaarder maakt. Nou hoop ik dat we tot een uur of 3 morgenmiddag verschoond blijven van sneeuw. Dan kunnen we eerst uitslapen, dan nog wat uurtjes pukken en tikken en daarna genieten van een heerlijke sneeuwavond. En binnenblijven dan?? Neuh, gewoon naar buiten voor een snowballfight of sneeuwpoppen bouwen. Ach, ben nog van de tijd dat weeralarm totaal niet bestond
ff mn dochtertje van ruim 2,5 naar bed gebracht gelijk 4 pagina's achter...:S
ik haar trouwens verteld dat er morgen als ze wakker wordt een nieuw dik pak sneeuw ligt...
nu maar hopen dat het uitkomt. heb er alle vertrouwen in, ligt hier nu ook nog 15 cm dus...
Slow-chat.....LOL