Vanavond en vannacht volgt er opnieuw sneeuw! De komende dagen staan in het teken van dooiaanvallen, maar de winter geeft zich niet snel gewonnen! Waarschijnlijk woensdag pas. De kans op een witte Kerst is kleiner geworden.
Niets is zo veranderlijk als het weer! Dat kan je zowel negatief als positief opvatten. Negatief is dat het weer ineens omklapt (zoals deze verwachting) en dat het ineens een groene kerst word, maar positief dat er morgen ineens super kaarten kunnen komen met veel sneeuw in de verwachting.
Ik kijk niet verder dan 3 dagen, Des te kleiner is te teleurstelling.
Het oosten pist (ALWEER) naast de pot, als ik het zo hoor? Alles gaat over het westen en noorden...
ik wil GEEN ruzie uitlokken en ook GEEN harde discussie starten MAAR
Ik vind dat jullie genoeg krijgen met onweer en sneeuw ...volgens mij als ik het goed begrepen en gekeken had heb jij de laatste dagen flink sneeuw gehad....
het westen en noorde hebben bijna nooit onweer en sneeuw ....het word tijd dat de rollen eens omgedraaid worden.
gr smoke
weather without storms is no weather at all.
Ik vind dat jullie genoeg krijgen met onweer en sneeuw ...volgens mij als ik het goed begrepen en gekeken had heb jij de laatste dagen flink sneeuw gehad....
het westen en noorde hebben bijna nooit onweer en sneeuw ....het word tijd dat de rollen eens omgedraaid worden.
gr smoke
Euh, ik weet niet of U/jij de berichten in het oosten gevolgd hebben, maar als ik naar buiten kijk, kan ik de vlokjes tellen op straat, zo weinig ligt hier.. Hier is het minst gevallen in heel NL de laatste dagen, samen met Limburg.
Het noorden ligt bezaaid onder de sneeuw, en dat was in 2005 ook zo.
Oosten is al tijd matig/middelmatig.
Ik geef toe, onweer hebben we hier genoeg. Maar ik wil nu ook wel graag een pakkie sneeuw, maar dat wil niet zeggen dat ik het de rest van NL niet gun. Ik vind het prachtig om foto's uit het hele land te zien beladen met sneeuw.
Dus ik wens iedereen een hopelijk succesvolle nacht en morgen toe, en bij iedereen hoor jij ook, dus ik hoop van harte dat je morgen wakker wordt in een witte wereld:)
en wie nou meer of minder heeft .. het is een teleurstelling maar het weer blijft onvoorspelbaar he ....
hier btw ook niet veel gevallen .
Vandaag een paar vlokjes maar komende nacht /dag zou daar wel verandering in komen
Grtz... steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Het noorden ligt bezaaid onder de sneeuw, en dat was in 2005 ook zo.
Oosten is al tijd matig/middelmatig.
Ik geef toe, onweer hebben we hier genoeg. Maar ik wil nu ook wel graag een pakkie sneeuw, maar dat wil niet zeggen dat ik het de rest van NL niet gun. Ik vind het prachtig om foto's uit het hele land te zien beladen met sneeuw.
Dus ik wens iedereen een hopelijk succesvolle nacht en morgen toe, en bij iedereen hoor jij ook, dus ik hoop van harte dat je morgen wakker wordt in een witte wereld:)
dat ben ik met je eens buffel echt hoor maar ik kan er eigelijk slecht tegen ..
mensen die genoeg krijgen en toch een soort van zeuren maar ik gun jou ook zeker een dik pak sneeuw!
evengoede vrienden
mensen die genoeg krijgen en toch een soort van zeuren maar ik gun jou ook zeker een dik pak sneeuw!
evengoede vrienden
haha precies, waarschijnlijk zitten we vannacht met het zelfde syndroom; lantaarnpaalogen, hahaha.:D
mij zal je vinden bij een lantaarnpaal...da ga ik maar overnachten denk ik want ik heb eerlyk gesegt vanacht 3 uur snacht stiekem gekeken of het sneeuwde....viel tegen
ik snap meself ook soms niet | Gewijzigd: 19 december 2009, 19:08 uur, door smoke_soldier
ik ga het vanavond denk ik niet zo laat maken
And snow is on his way
grtz.. steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
momenteel --10,2gr.
Greetz/..