toch blijf ik een beetje voorzichtig met juichen want stel je voor dat we alsnog weer het minst krijgen....
dan is iedereen sagerijnig....dus bij deze blijf ik voorzichtig met juichen....tenzij jan met superkaarten komt aanzetten dan zal ik misschien van gedachten veranderen maar anders ook niet
weather without storms is no weather at all.
Die kaartjes, iemand zal het gerust al verteld hebben maar wij zitten net in het paarse gebied wat ik zag. hoeveel is dat dan. in gewone jip en janneke taal
bedankt voor het uitleggen, groeten marieke
Volgens buienradar moet je onderhand ook sneeuw hebben in Winkel.
1,2,3 cm smelt zo weg dat veranderd makkelijk in ijs op de weg....dus die 1,2,3 cm mag weg blijfen ook !
ik moet gewoon 10+ cm krijgen dan hoor je mij niet klagen! | Gewijzigd: 19 december 2009, 18:22 uur, door smoke_soldier
Zou zomaar kunnen gok ik.....
dat klinkt beter mensen!!
veel beter! ik hoop echt wel voor jullie dat jullie een dik pak krijgen...maar dan wil ik ook gewoon wel wat om het feest mee te vieren
met onweer hebben we ook nooit wat in het westen dus wij verdienen wel wat sneeuw ..
maar toch zal ik ergens beetje hoop houden ...en inderdaad ik zal zien.
gr smokee
je hoeft ook niets te zeggen hoor man! het geeft ook niet ...ben al blij dat jij ook een westerling bent !
weet ik hoe jij je voelt hoe ik me voel met teleurstelling qua sneeuw en onweer
Komt ineens mijn kant op
En qua onweer kon ik v/d zomer mn lol op, op 25/26 mei unforgettable!!
Dr gaat sneeuw komen, echt
Ik denk het ook, voel het aan mijn vruchtwater
vruchtwater? ehmm...
is dat erotisch bedoelt?
maar weer ontopic XD
Had ik maar zo'n betrouwbaar instinct
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Vanavond en vannacht volgt er opnieuw sneeuw! De komende dagen staan in het teken van dooiaanvallen, maar de winter geeft zich niet snel gewonnen! Waarschijnlijk woensdag pas. De kans op een witte Kerst is kleiner geworden.