Dit is mijn meest recente eigen brouwsel: (wel in HD bekijken/beluisteren voor optimaal rsultaat)
Produceer zelf ook muziek... Cubase Reason en Ableton staan dan ook bijna 24/7 per dag aan.
Armin van Buuren
Zoals bv AC/DC, Golden Earring, Iron Maiden, Motorhead.
Maar ik ben opgegroeid in de jaren 70/80 en kreeg veel van de mainstream muziek mee van huis uit,
dus ik vind sowieso heel veel 70's en vroege tot mid 80's muziek leuk,
helaas is Nederland voor een rock/hardrock/metal geörienteerd persoon geen leuk land om in te leven helaas aangezien de mainstream hier tegenwoordig Nederlandstalig en allerlei andere soorten muziek die mij tegenstaan.
Nee ik ga niemand anders zijn muziek afzeiken hoor, want ik zou het andersom ook niet leuk vinden maar ik mag wel zeggen dat ik het niet leuk vind, toch?
Maar gelukkig bestaan er nog landen als Duitsland en België waar deze muziek nog altijd hoog staat en waar het ook qua concerten goed buurten is.
En ach ja, ik ben ook dol op youtube clipjes. Altijd leuk:
| Gewijzigd: 19 december 2009, 14:58 uur, door stef-c
Produceer zelf ook muziek... Cubase Reason en Ableton staan dan ook bijna 24/7 per dag aan.
Armin van Buuren
reason is super werk zelf met FLstudio er naast..
Mijn voorkeur gaat uit naar alle soorten stijlen, omdat er in alle stijlen juweeltjes te vinden zijn. van klassiek tot hardcore, en het hangt ook van mijn bui af.
paar voorbeeldjes:
en zo zijn er honderden die ik mooi vind
-Melodic Death Metal(In Flames, Dark Tranquillity, At The Gates, Amon Amarth, Hypocrisy, Wintersun, Soilwork, Disarmonia Mundi)
-(Symphonic)Black Metal(Immortal, Dimmu Borgir, Gorgoroth, Behemoth)
-(Symphonic)Power Metal(Edguy, Avantasia, Sabaton, HammerFall, Nightwish)
-Progressive Metal(Opeth, Dream Theater)
-Folk/Viking Metal(Eluveitie, Korpiklaani, Moonsorrow, Turisas)
-Heavy Metal(Iron Maiden)
-Doom Metal(Katatonia)
-Industrial Metal(Pain)
Voor meer zie www.last.fm/user/maxim1110
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
En dan vooral symphonische rock.
Ik hou van muziek die uit iemands tenen komt, waar de emotie vanaf spat!
Haat nederlandstalig, en die gangstermuziek.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ikzelf luister erg veel metal en dan vooral als ik even lijstje van Maxim mag jatten:
-(Symphonic)Power Metal(Edguy, Avantasia, Sabaton, HammerFall, Nightwish (:D))
-Progressive Metal(Opeth, Dream Theater )
-Folk/Viking Metal(Eluveitie, Korpiklaani, Moonsorrow, Turisas)
En dan niet te vergeten Falkenbach, beste muziek ever!!!
-Heavy Metal(Iron Maiden)
Verder nog Rammstein en dergelijke.
Naast metal luister ik ook wel eens, eigenlijk als tegenhanger, veel trance/techno achtige muziek, bijvoorbeeld van Armin van Buren en Andy Blueman. Ook veel Scooter, gewoon omdat die nummers soms melig zijn .
En favoriet: Andy Blueman.
En dan als laatste vreemde eend in de bijt, soms wel eens wat New Age muziek van vooral Era.
Check ook : http://www.last.fm/user/MarkNL
En dan vooral symphonische rock.
Ik hou van muziek die uit iemands tenen komt, waar de emotie vanaf spat!
Haat nederlandstalig, en die gangstermuziek.
Wat nou gangstermuziek?
Rap is veel anders dan die gangster shit, das R&B troep
Vorig jaar had je al verteld dat je fl studio gebruikt, maarre op je site zie ik geen nieuwe nummers, maak nou eens een nieuwe joh!!!!!
Niet dat ik niet heb genoten van de bestaande nummers, want wil juist weer een nieuwe horen van je!
Sinds fruityloops 1 (1999) maak ik er muziek mee, maar erg innovatief ben ik niet echt qua muziek maken.....
Ik vind bijvoorbeeld leuk:
Maar nog veel meer natuurlijk... als je wil weten vraag maar verder | Gewijzigd: 19 december 2009, 23:38 uur, door talkyr86
Rap is veel anders dan die gangster shit, das R&B troep
Haha, ik bedoen geen speciale muziekstijl, maar ik heb een hekel aan die nummers waarin ze het alleen maar over hun mooie huis, dure auto's, sex, wapens en drugs hebben.
Ja inderdaad!!!!!!
Nee maar daar luister ik niet naar, ik luister eerder van hoe ze daar zijn gekomen en waarom ze in een ghetto bijv leven | Gewijzigd: 20 december 2009, 17:57 uur, door Robin B
da's simpel....de ooievaar heeft ze daar gedumpt en haalt ze niet meer op !!!!