Maar wat ik veel luisterd is .....
Dance
eclectic
Hardstyle
Hardcore
Hier wat fotos Wel ff leuk om te zien
Tent Afsluitfeest (Brielse Maas)
Tent (Heenvliet Paardemarkt 2009)
Versterkers 2x1000w 2x1300w & Numark mengpaneel met dubbele cd spelers
En natuurlijk hetgeen wat echt herrie kan maken Bass (18inc) 1300w Top (15inc) 1000w
10Kva aggegaat
Dj (ikzelf)
Wel leuk om te doen Vooral paardemarkt
Voor degene die in regio heenvliet/spijkenisse wonen
Dit is echt leuk om te zien
Aardig ploegje mensen wat er ieder jaar weer komt En een hoop bier wat er doorheen gaat
Lege kratten bier na 1 DAG We moesten er daarna nog 3
| Gewijzigd: 18 december 2009, 16:52 uur, door bassmachine
Hardcore a la Mysteryland 97.
Ben veel naar die festiviteiten geweest die tijd,laatste 10 jaar wat rustiger.
Luister vrijdagavond vaak naar clubbin op slamfm,lekker potje(s) bier erbij en een beetje gamen (cod5 en mw2)
techn9ne
grewsum
bigg krizz kaliko
la coka nostra
zeg maar meer underground rap
Nice, me to
ik ben nog steeds fan van (hard)(psy)trance , maar alles eromheen wat ook lekker klinkt vind ik ook prima!!!
ik stam nog uit de tijd dat er niet overal house werd gedraaid en je het nog echt moest hebben van die paar tenten die het wel draaide....de GABBER-TIJD.....jaja , ik ben er ook 1 geweest en het was een mooie tijd die ik nog lang zal herrinneren!!
laters, Ruk.
ik ben nog steeds fan van (hard)(psy)trance , maar alles eromheen wat ook lekker klinkt vind ik ook prima!!!
ik stam nog uit de tijd dat er niet overal house werd gedraaid en je het nog echt moest hebben van die paar tenten die het wel draaide....de GABBER-TIJD.....jaja , ik ben er ook 1 geweest en het was een mooie tijd die ik nog lang zal herrinneren!!
laters, Ruk.
Zeker een mooie tijd,energiehal ben ik toen ook wel een paar keer geweest,en ook natuurlijk hemkade zaandam.
misschien dat ik met een paar vrienden aankomend jaar nog wel een keer naar een festival toe ga
piratenherrie en punk af en toe
maar t meest de goede oude stamprock
en blutengel natuurlijk heerlijke muziek
| Gewijzigd: 18 december 2009, 23:42 uur, door corro
het ligt er maar net aan in welke stemming ik ben ...
ik luister eigenlijk bijna alles maar Hardstyle is toch echt het mooiste
grtz.. steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Toch heb ik zo mijn voorkeuren. Zo kan ik helemaal los op Tech-House en Techno of op lekkere zwevende Progressive en Trance, maar ook de goede ouwe Hardcore (met name van de Ruffneck, Cenobite en H2OH platenlabels) en het oudere begin jaren 90 werk (Speedy J, T99, Mike Dunn, enz)
Verder pruts ik zo'n beetje iedere dag wel zelf iets in elkaar in mn eigen zolderstudiootje.
Het resultaat van dit jaar, 3 tracks op de laatste compilatie CD van Cenobite Records (3 tracks onder de naam Damian, CD1 Track 1 en CD2 Track 4 en Track 21). Het stevige hakwerk zeg maar .
en sinds ik een vriend heb die helemaal gek is van Hardcore maar die ook naar Hardstyle luistert vind ik dat ook wel lekker, Hardstyle dan he... Hardcore vind ik TE... | Gewijzigd: 19 december 2009, 13:11 uur, door anirnith
ik luister dus vaak naar,
Red hot chilli Peppers
Muse
Live
Foo Fighters
soms
Nirvana
Pearl Jam
dance
en de rest van het gerne rock