Brrrrr... echt koud we hebben overal enkel glas en gaskacheltjes, dus op de boven verdieping kan je ze wel krabben.. zit vol met ijs.
Tja weet er alles van met 1 kolenkachtel en de dekens op bed waren aangevroren door uitademing en drinken naast bed was bevroren. en het poep en plasgemak (thoesie deuze) stond achter in de tuin.
Greetz/..
Moerdijk -9.6 licht bewolkt 1011 mb ook lekker achter het kacheltje in afwachting van sneeuw veel sneeeeuw
jeetje jij bent snel.... het houtkacheltje is hier nog niet aan.... lang leve de cv!
Het is inderdaad wel erg koud buiten (net een sigaretje wezen roken met handschoenen aan..) Maar wel lekker koud, de temp hier is -10,2
Het is inderdaad wel erg koud buiten (net een sigaretje wezen roken met handschoenen aan..) Maar wel lekker koud, de temp hier is -10,2
ik slaap boven en daar hebben we ook geen enkele warmtebron (grote hond niet meegerekend) mannetje is al gaan werken en ik ben wakker geworden van de kou kwart na 8. het eerste wat ik doe is dan de kachel aansteken
is niet gezellig zo in de kou.
Onweersdagen: 0
is niet gezellig zo in de kou.
Nee...brrrr... moet er niet aan denken! misschien een electrisch dekentje aanschaffen op een tijdschakelaar
meteoalarm geeft inmiddels weer code geel voor morgen, voor het hele land | Gewijzigd: 19 december 2009, 09:20 uur, door fanthagiro
maar ik heb even een vraagje??
wat komt er allemaal nog richting winkel en krijgen we een witte kerst. zal wel de zoveelste zijn met die vraag, maar ach
denk dat het hier -8 is, ziet er koud uit buiten.
groeten en alvast bedankt
marieke
Link: http://www.wetter.de/deutschland/regenradar/aktuell
Link: http://www.wetter.de/deutschland/regenradar/aktuell
winkel ligt in noord-holland, vlakbij alkmaar, den helder en hoorn
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
winkel ligt in noord-holland, vlakbij alkmaar, den helder en hoorn
Ok, had er nog niet van gehoord. Wat betreft een witte kerst, ik hoop het voor je, zo te zien gaat de storing die nu onze provincie binnenkomt aan jouw woonplaats voorbij, lost op boven het ijsselmeer.
WeatherServices
das wat anders dan de 2 tot 5 cm die je voorspelde gisteren weatherman. ben reuzeblij met deze verwachting !
Onweersdagen: 0
WeatherServices
Ik snap niet dat jij zoveel kaarten nodig hebt om een goede voorspelling nodig te hebben. Ik kan dat al met 1 model en ik roep al 2 dagen dat ze in Belgie 10 tot 20 cm krijgen
Zaterdag overdag is, na de passage van de rugas, de stroming zuidelijk. Een convergentielijn op de Noordzee bereikt in de middag het westen en trekt langzaam oostwaarts. Met de van noord naar noordwest krimpende stroming op enige hoogte kunnen de buien vanaf de Noordzee de kust op komen, toch zullen ze vanwege het ontbreken van de voeding van het warme zeewater geleidelijk uitdoven naarmate ze verder het land opkomen. De sneeuw van het naderende occlusiefront bereikt onze westkust zondagnacht en breidt zich dan uit over westelijk Nederland, hoeveelheden zijn waarschijnlijk nog erg beperkt (1-2 cm). De combinatie met de sterke zuidenwind in het westen geeft kans op stuifsneeuw. Overdag breidt de sneeuw zich van west naar oost uit over ons land en gaat het harder sneeuwen. Alles een beetje afhankelijk van een eventuele lagedruk afsnoering in de frontale vore (indicatie ECHR12). Modellen geven een indicatie op 5-10 mm regen equivalent, 5-10 cm sneeuw. Lokaal zou het best wat meer kunnen worden. Zondagoverdag overlast door de combinatie van wind en sneeuw. Later op de middag kan de wind in het westen gaan ruimen naar zuidwest tot west en stroomt er aan het aardoppervlak wat zachtere lucht vanaf de Noordzee binnen (waarschijnlijk het eerst in het zuidwesten van het land), mocht er een aparte kern ontstaan dan loop het een en ander waarschijnlijk trager. De binnentrekkende zachtere lucht maakt de kans op natte sneeuw groot, nog steeds is er dan groot gevaar voor het bevriezen van de neerslag op de bevroren ondergrond ! In het oosten en noordoosten blijft de kou tot zondagavond hangen, de grondaanvoer is daar zuidoost.