Zou Jan al achter die wollen string liggen met nog steeds de pest in over uitblijvende kaarten..?
jan ging met zijn vrouwtje bankhangen..... misschien over 9 maanden een forum baby...... krijgen we ineens hele andere kaartjes
hier in 't remundsje nix nieuws onder de (bewolkte) hemel. Geen sneeuwval meer gezien, temperatuur lijkt erg fris met een vlagerige wind. Dit alles geobserveerd vanuit de centrale hal omdat ik geen zin heb om in m'n uniform naar buiten te lopen.
Jammer dat er geen nieuwe pluim of kaartjes zijn gekomen. Maar goed, de tijd zal 't wel uitwijzen wat 't weer uiteindelijk doet. Vraag me nou trouwens af of er vroeger "lees: zo'n 10 jaar geleden toen internix nog geen gemeengoed was" ook zo lang ge-emmerd werd over een laagje sneeuw. En hoe deden ze dat indertijd??
(bron: KNMI)
Word dus alleen maar meer he
hier in 't remundsje nix nieuws onder de (bewolkte) hemel. Geen sneeuwval meer gezien, temperatuur lijkt erg fris met een vlagerige wind. Dit alles geobserveerd vanuit de centrale hal omdat ik geen zin heb om in m'n uniform naar buiten te lopen.
Jammer dat er geen nieuwe pluim of kaartjes zijn gekomen. Maar goed, de tijd zal 't wel uitwijzen wat 't weer uiteindelijk doet. Vraag me nou trouwens af of er vroeger "lees: zo'n 10 jaar geleden toen internix nog geen gemeengoed was" ook zo lang ge-emmerd werd over een laagje sneeuw. En hoe deden ze dat indertijd??
NIET! hahahahaha "Vroegâh" liep je ook beurzen af om te vinden wat je zocht, nu koop je het online al dan niet tweedehands.
Toen werd er ook niet ge-emmerd over een laagje sneeuw, toen stonden de ijsbloemen aan de binnenkant op de ramen, terwijl je sliep onder de leren jas van je vader, en moest je op de fiets naar school 10 km in de sneeuw die een meter hoog lag. (althans volgens mijn pa dus)
| Gewijzigd: 19 december 2009, 00:55 uur, door Romani
Uiteindelijk toch met hangen en wurgen 1-2 cm opgevangen ( WOW! )
Af en toe begin ik toch te geloven dat de echte sneeuw dit seizoen een beetje allergisch is geworden voor onze mooie provincie.
Maar toch zijn we nu ipv een groen eiland een minder groen eiland geworden, want eigenlijk overal om ons heen ligt verder toch wel een aanzienlijke laag sneeuw.
En we houden de moed er maar stug in....
We need info!!
Maar dat mag ook morgen, Jan heeft ook zijn leven
Nah.... kan me niet voorstellen dat Jan met zijn bokkepruik en zonder kaarten zijn bed is ingestapt
Die zit misschien te F5én op kaarten en verwachtingen.....
Hmmmm...-2,8 hier....Zo m'n bedje maar es opzoeken...
Ik ben ook 1 van de velen die zich net heeft aangemeld bij deze site. Ik zit nu zelf te zweten in Bandung, West Java, en ben nu een keertje jaloers op het weer in Nederland. Lijkt eindelijk een echte winter te worden en dan ben ik er niet haha.
30 graden en zon is trouwens ook niet heel verkeerd, maar iedereen veel plezier met het ijs en de sneeuw!
Ik ben ook 1 van de velen die zich net heeft aangemeld bij deze site. Ik zit nu zelf te zweten in Bandung, West Java, en ben nu een keertje jaloers op het weer in Nederland. Lijkt eindelijk een echte winter te worden en dan ben ik er niet haha.
30 graden en zon is trouwens ook niet heel verkeerd, maar iedereen veel plezier met het ijs en de sneeuw!
Wojoow.....vergeleken met waar ik woon is dat gewoon 40 graden verschil gheghe