Vind het heel mooi hoor ,maar mijn paard heeft door de sneeuw verplicht stalarrest.......kan niks veel te glad voor het beestje...
Nog zo een paar dagen en hij barst uit mekaar van overtollige energie en verveling
Hoi,
Ik heb er drie en ze gaan naar buiten. Eén per één en dat gaat goed. Vorige winter heb ik dit ook gedaan om te vermijden dat ze een bom worden. Dat geeft pas ongelukken.
Het enige nadeel aan de sneeuw en de vriestemperaturen is dat ik emmers water naar stal moet sleuren en stal uitmesten gaat moeizaam omdat ik hard moet duwen tegen de kruiwagen om door de sneeuw te komen.
Maar ondanks dat alles ben ik blij met onze 12 cm.
Haha!! Denk niet dat dat helpt, sneeuw klonterd samen tot ijsbal in het hoefijzer...........minder hoor.....
Maar de sneeuw is inderdaad wel mooi, kan niet anders zeggen!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ik heb er drie en ze gaan naar buiten. Eén per één en dat gaat goed. Vorige winter heb ik dit ook gedaan om te vermijden dat ze een bom worden. Dat geeft pas ongelukken.
Het enige nadeel aan de sneeuw en de vriestemperaturen is dat ik emmers water naar stal moet sleuren en stal uitmesten gaat moeizaam omdat ik hard moet duwen tegen de kruiwagen om door de sneeuw te komen.
Maar ondanks dat alles ben ik blij met onze 12 cm.
Ben vandaag ook even buiten geweest met hem, maar hij gleed op een stukje van 5 meter al 3 keer uit, dus dat ging echt niet, hebben die van jou geen ijzers??
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Hier in Wolvega (zuid-friesland) ligt een dik pak sneeuw en sneeuwde het net ook weer lekker! Mag van mij nog wel wat bij. We hebben al goed genoten ervan en van mij kan het niet gek genoeg.
Zag op de kaartjes dat we nog wel wat krijgen, laat maar komen!
Om m'n post af te maken 3 foto's van tijdens honden uitlaten!
:D
Maar, lekkere berichten voor zondag.. Polar low verschijnselen...lekker stuifsneeuw en iedereen bij NS sneeuwvrij...
sneeuwjacht deze keer in de hele noordwestelijke helft, zo te zien (polar low=veel sneeuw, maar ook heel veel wind )
Wat een schitterende foto's van die honden, trouwens, mooi hoor, dat was zo ongeveer ook de reactie van ons hondje | Gewijzigd: 18 december 2009, 17:02 uur, door stratocumulus
Hier in Wolvega (zuid-friesland) ligt een dik pak sneeuw en sneeuwde het net ook weer lekker! Mag van mij nog wel wat bij. We hebben al goed genoten ervan en van mij kan het niet gek genoeg.
Zag op de kaartjes dat we nog wel wat krijgen, laat maar komen!
Om m'n post af te maken 3 foto's van tijdens honden uitlaten!
Genieten hier dus!
Welkom , prachtige foto's!!!
Hou ook http://www.niederschlagsradar.de in de gaten, er komt nog meer dan alleen de storing vanuit de noordzee. | Gewijzigd: 18 december 2009, 17:18 uur, door harmenst