hier wordt het al beetje grijzig...maar op de radar geen wolk hier in de buurt te zien vreemd haha
srry verkeerde voor me...
Zondag kan dus best een heftig winterse dag worden als ik het zo lees. Dan moet ik juist op visite een provincie verderop. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken, en of dat eigenlijk wel verstandig is...
Zo maar eens even boodschappen doen int dorp, hopelijk met sneeuw, want dat maakt het zo gezelliggg!
zondag word veel sneeuw verwacht in heeel nederland?
is er ook een verschil in het aantal cm? dan bedoel ik van het westen tot oosten.
weather without storms is no weather at all.
Weersverwachting voor morgen zaterdag
Het blijft droog met flinke zonnige perioden en lokaal eventueel wolkenvelden. De maxima schommelen tussen -10 graden in de Hoge Venen en -2 aan zee. De wind waait zwak tot matig uit noord tot noordoost, in de loop van de namiddag of vroege avond uit zuid tot zuidwest.
De nacht van zaterdag op zondag zijn er eerst op vele plaatsen opklaringen. Later neemt de bewolking toe en in de westelijke landshelft gaat het opnieuw sneeuwen. De minima liggen tussen -5 graden aan zee en -12 Ã -15 in de Hoge Venen. De wind waait eerst zwak tot matig en later matig uit zuid tot zuidwest.
Vooruitzichten voor zondag tot woensdag
Zondag trekt een nieuwe sneeuwzone van west naar oost over ons land. Het wordt vrij winderig. De maxima liggen tussen -4 of -5 graden in de hoge Ardennen en 1 graad in het centrum. Aan zee kan het 2 of 3 graden worden en kan de sneeuw later wat smelten.
Maandag, na ee koude nacht, blijft het meestal droog met een wisselende tot zwaarbewolkte hemel. De maxima variëren -5 graden in de hoge Ardennen en 0 aan zee.
www.kmi.be
maar gewoon een paar kilometer naast ons
ik zat er toch wel een ietsiepietsie op te hopen dat het ons nog net zou meenemen...
helaas een nee dus
Onweersdagen: 0
mijn eerste berichtje hiero!!
lees al een tijdje op dit forum!!
maar dacht nu kom laten we maar eens registreren!!
bah bah ben jaloers hoor zou willen dat er hier sneeuw lag
maar helaas niks
ik hoef niet veel te hebben hoor maar een paar centimetertjes dat het gras er net allemaal onderlicht is goed!!
maar geniet ze allemaal van de mooie sneeuw
en ik hoop dan maar op de komende dagen
zodat ook wij in eindhoven een witte kerst mogen hebben
groetjes patrick
Vind het heel mooi hoor ,maar mijn paard heeft door de sneeuw verplicht stalarrest.......kan niks veel te glad voor het beestje...
Nog zo een paar dagen en hij barst uit mekaar van overtollige energie en verveling
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
De kaarten voor vandaag staan een enkele bladzijdes terug. Vanavond rond 8 uur zal ik de nieuwe plaatsen.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...ost&p=75755 <---- Kaarten
Vind het heel mooi hoor ,maar mijn paard heeft door de sneeuw verplicht stalarrest.......kan niks veel te glad voor het beestje...
Nog zo een paar dagen en hij barst uit mekaar van overtollige energie en verveling
je kan toch Spikes onder zijn hoeven doen.
ik vind de sneeuw prima, leve de global cooling