wa's da.... witte dingetjes zweven uit de luchtomlaag.... voor 't eerst in 48 uur komt er wat motsneeuw in deze regio (Weert). Zal vanavond vanuit Roermond nog wat proberen te reporten tijdens m'n dienst.
BTW: ontieglijk geinig brabo's filmpje! Benieuwd of iemand er een 2009 versie van kan/wil maken.
BTW2: eerste gelukkige heeft al natte voeten gekregen door 't ijs op te gaan. Whoops.
Polar low!! Goed inpakken Zou wel een geweldige overstatement van het begrip "witte kerst" kunnen veroorzaken Maar laten we nog niet te vroeg juichen... even wachten nog...
wa's da.... witte dingetjes zweven uit de luchtomlaag.... voor 't eerst in 48 uur komt er wat motsneeuw in deze regio (Weert). Zal vanavond vanuit Roermond nog wat proberen te reporten tijdens m'n dienst.
BTW: ontieglijk geinig brabo's filmpje! Benieuwd of iemand er een 2009 versie van kan/wil maken.
BTW2: eerste gelukkige heeft al natte voeten gekregen door 't ijs op te gaan. Whoops.
Hier momenteel ook (mot) sneeuw.. (Venray)
Tis grauw en donker hier.. niet echt 'n vriendelijk gezicht
Jaja, ik ga maar es de hond uitlaten nu het nog lekker sneeuwt...:P
Wiite kerst? Ik ben d'r bang voor.....
Pssst. Hier een kaartje voor zondag
noo dat kan niet waar zijn!!! Als dit uitkomt heb ik voor het eerst zoiets meegemaakt!!
Ohh als dit zou uitkomen he........ Ik begin een goed gevoel te krijgen over deze winter! heb nog niet eerder meegemaakt trouwens.
Ik volg deze site al vanaf vorig jaar en nu pas een bericht,echt erg.
Moet zeggen dat O-O echt een leuke site is,en ben dan ook blij dat ik niet de enige ben die van het weer houdt,(mn vrouw wil al scheiden dankzij de afgelopen weken,hahaha)
Gisteren mooie sneeuwval hier in hoorn,en het ligt er nu erg mooi bij met een mooi winterzonnetje erbij.
Dus a.s zondag belooft wat he...ben erg benieuwd.
Berry(wintergek)
Kijk eens hoe mooi wit we er bij liggen!!
Hey just 0408,Was gisteren in heerhugowaard rond 13:00 u...wat een sneeuw,bijna nog een ongeluk gehad ook