haha lol ! oke ik neem nummer 2 dan
lag hier tot gisterenavond 5 cm en denk dat er vannacht misschien 1 Ã 1,5 cm is bijgevallen
Onweersdagen: 0
lag hier tot gisterenavond 5 cm en denk dat er vannacht misschien 1 Ã 1,5 cm is bijgevallen
Hier in Eindhoven een heel kleine 1cm haha.. En vandaag geloof ik niet dat wij in de prijzen vallen
Heej Jan, Ben je toch stikum met jou foto toestel hier in de buurt geweest? zonder sneeuw schep? want zulke foto,s heb ik gisteren nl ook gemaakt. later zij mijn zoon waarom ik de dop voor de lens had.
Greetz/..
Normaal kwam er nog een klant langs, maar heeft afgebeld, is geen beginnen aan zei hij.
Mijn buurman een boer heeft net zijn tractor ingespannen met een schuif waar hij nu ons weggetje mee aan het sneeuwvrij maken is en ik denk dat hij de straten hier in de omgeving ook gaat doen.
Paardenstallen schoon maken is echt geen beginnen aan. Normaal ga ik met de kruiwagen naar een mesthoop bij de boer. Nu heb ik maar een tijdelijke mesthoop in de weide gemaakt tot dat de sneeuw weg is. Twee keer werk.
Ben echt benieuwd naar de nieuwe sneeuwkaarten Jan.
Ook de temperaturen moet je met en korreltje zout nemen ik hoop dan ook dat hier op het forum snel updates komen voor de wat langere termijn want ik voorspel koud en sneeuw met de kerst zo als de satelliet beelden er nu voor staan.
Ben ik even blij dat ik mijn auto van de oprit van mijn schoonouders heb gehaald ... was wel 2 uur scheppen maar als ik het gisteren niet had gedaan had het zondag gemoeten en dan had ik een bulldozer moeten huren
Hier in Heerenveen is het een 'prachtige chaos'. Fietsers op de weg, shovels die parkeerplaatsen schoonmaken en enorme bulten sneeuw maken aan de randen. Scheve verkeersborden als stille getuige van een overenthousiaste automobilist, ganzen in V-formatie en dan komt er nu ook nog eens een mooi zonnetje over de stad. De kids hebben vrij om er van te genieten.
Mooie winter!
Ik ben Wendy, 19 jaar..
woon in Limburg, Venray om precies te zijn.
Ik ben nieuw hier.
Ik lees al een tijdje het forum mee! het interesseert mij allemaal wel
Sinds augustus (ofzo) lees ik al mee. Onweerstijd was dat..
Ben sinds gister'actief', door weersomstandigheden te posten op de voorpagina.
Vanaf nu dus ook op het forum te vinden!
Het weer hier is niks, geen sneeuw. maar als ik zo op de kaartjes kijk, zie ik dat limburg nu es aan de 'beurt' is?
Is het niet? Ik ben niet zo thuis in de weerkaarten. Maar wat ik eruit kan halen, ziet et er prima uit!
Het noorden van het land, wauw! Nog meer..? Haha geniet ervan mensen!
Wendy.
Edit: Heeft er totaaaal niks mee te maken, maar heeft iemand enig idee.. Hoe ik mn naam hiernaast kan veranderen?
Kheb het verkeerd ingevuld met registreren geloof ik .. hihi | Gewijzigd: 18 december 2009, 10:01 uur, door AddictedStar
Greetz/..
Is het veel? Hier sneeuwt het nog niet namelijk. Zal niet lang meer duren dan.
Goeiemorgen allemaal trouwens