dit zei ook een andere he
Wat bedoel jij precies met zuid oosten? woon in heerlen, lijkt me toch redelijk zuid oost... maar hier is nergens veel gevallen... hopeloos....
1/2 centimeter
hier in fryslan doet hier nu licht sneeuwen .
Er ligt nu meer dan 50 cm sneeuw
Jack, ik denk dat Lippenhuizen het record heeft van het land!!!
Niet normaal zeg, hoe voelt datr nou 50cm sneeuw? Kan je nog wel slapen vanacht?
Hier lag vanmorgen verrassend genoeg nog een laagje van ca. 6cm, erg mooi gezicht! Helaas niet zoveel van kunnen genieten en is het overdag allemaal weer platgereden etc.
Het begint nu eindelijk pas weer lichtjes te sneeuwen, kom maar op!
Genoeg om dat heerlijke knespergeluid onder je voeten te horen?
Hier ligt er ongeveer 5CM, maar dat is nog van vanochtend.. het gaat zometeen pas weer sneeuwen. Ik hoop een flinke laag hoor! En ja, ik heb de sneeuw voelen kraken onder mijn voeten.. heerlijk
Wat bedoel jij precies met zuid oosten? woon in heerlen, lijkt me toch redelijk zuid oost... maar hier is nergens veel gevallen... hopeloos....
1/2 centimeter
Heerlen is meer zuidzuidoost
Hier in Venlo, dus ook zuidoost NL helemaal 0,0 niks nakkes nada gevallen vandaag.......
Voorspellingen voor de volgende uren:
De sneeuwzone boven het centrum van België beweegt nog nauwelijks. In het oosten van het land blijft het nog droog. In het westen is er nog kans op enkele winterse buien. Zeer gevaarlijke wegen in het westen en het centrum van het land met ijsplekken.
dat is goed nieuws zeg, die sneeuwzone hangt namelijk recht boven mij
dat belooft voor het aantal cm, er ligt nu al 11 cm
ik vind dat jij gewoon je mond moet houden of je toetsenbord opvreten
je meningen ben ik meer dan zat weet jij dat?
( kom maar op met je reactie ) | Gewijzigd: 17 december 2009, 18:34 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Het is hier inmiddels -0,3 graden op 3m hoogte.
moet even wat harder waaien denk
dan is de bui eerder hier, want ik leg denk al lang te pitten voordat die hier is
Marcel
En als het draait blijven we er dan in.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
als je van de mafia bent kom je mijn opzoeken slappe...
misschien ken ik je wel jongen
maareh...eet smakelijk met je toetsenbord a la creme en ik ga bij deze niet meer in op je reacties.
het spijt mij voor de mensen die wel gezellig wille maken ! ik stop ook per direct met dit accefietje ! | Gewijzigd: 17 december 2009, 18:43 uur, door smoke_soldier
dan is de bui eerder hier, want ik leg denk al lang te pitten voordat die hier is
het moet ook niet harder waaien! dan duurt de sneeuwval korter!
hoe langzamer het overtrekt hoe meer sneeuw er valt ! (als het goed is)
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Kan er iemand iets zeggen over Brabant, liefst Eindhoven Maken wij nog kans vanavond of vannacht op sneeuw? Het is hier nu droog.
Wolkje sorry verkeerde knopje.. | Gewijzigd: 17 december 2009, 18:50 uur, door kelderkast