valt er nu toch echte sneeuw bij -0,5°C ; er ligt ondertussen al een aardige 8 cm
Dit zegt weeronline:
Vanavond trekt de sneeuw vanuit het noorden naar het zuidwesten. Vooral in het westen en zuidwesten kan een flink pak (er bij) vallen. Vannacht trekt de sneeuw naar België weg.
Ik weet het even niet meer allemaal.....
Voorlopig hebben we er tot en met maandag/dinsdag nog last van. Hoeveel er gaat vallen kan ik momenteel niet zeggen
Vanavond trekt de sneeuw vanuit het noorden naar het zuidwesten. Vooral in het westen en zuidwesten kan een flink pak (er bij) vallen. Vannacht trekt de sneeuw naar België weg.
Jan, op de buienradar zie ik nog geen zuidwaartse beweging. (helaas, want het moet richting Breda komen!)
Weet je zeker dat die beweging er nog komt?
Kom er net achter dat mijn ruitenwissers voor het niet meer doen (en achteruitrijden met die gladde wegen hebben niet mijn voorkeur...)
Het begint hier trouwens te waaien vanuit het noordoosten...(even met de natte vinger) vraag me dus af of hier nog sneeuw gaat vallen...
Klasse hoor 3e pagina al Allemaal bedankt voor de updates Wacht hier weer op een nieuw pak sneeuw wat onderweg is naar het Zuid westen
Vanacht ook al heel wat gehad Er viel hier ong. 6/8 cm Op de dag is er wat weg gedooid Maar dat kan je geen grote hoeveelheid noemen Want alles is nog goed wit hier
Ziet ook dat de kou nog langer blijft En geen dooiaanval wat eerder voorspeld werd
Gaat het nu een leuke winter vinden Nu alleen de matige vorst weer terug Maar dat gaat goed komen ziet ik voor aankomend weekend (-5/-9)
ongeloofelijk maarw aar
Nou geloof me, in Haarlem (noord holland) ligt ook bijna niks, misschien net een halve centimeter